اخبار داغ

فرمانده انتظامی بجستان خبرداد:

باند سارقین در دام پلیس بجستان

باند سارقین در دام پلیس بجستان
فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از دستگیری باند سارقان منزل و قالیچه های دست بافت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن آزادیخواه فرمانده انتظامی شهرستان بجستان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس ضمن اعلام خبر دستگیری باند سارقین در شهرستان بجستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منازل آنان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


وی ادامه داد: پس از بررسی صحنه‌های سرقت توسط مأمورین پلیس آگاهی این شهرستان و به دست آمدن سرنخ‌هایی مبنی بر وقوع سرقت‌های مشابه در ماه‌های اخیر، به دو نفر جوان از اهالی شهرستان مشکوک که پس از حدود یک ماه تعقیب و مراقبت، موفق به دستگیری یکی از سارقین در مخفیگاهش شد.

,
, .,


سرهنگ آزادیخواه اذعان کرد: سارق دستگیرشده به پلیس آگاهی انتقال و در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده همدست خود را که دیگر مظنون پرونده بود معرفی و با هماهنگی مقام قضایی وی نیز دریکی از پاتوق‌هایش در اطراف بجستان دستگیر شد.

,
, .,

 
فرمانده انتظامی بجستان تصریح کرد: پس از دستگیری سارقین و اعترافات آنان به بیش از پنج فقره سرقت از منازلی در سطح شهرستان و سرقت اموالی از قبیل قالیچه‌های دست‌بافت و ظروف قدیمی و عتیقه مشخص گردید که اموال مسروقه را در شهرستان‌های بجستان ، کاشمر و تربت‌حیدریه به فروش رسانده‌اند که در همین راستا تعداد 5/پنج نفر از مال‌خران نیز شناسایی و با دستگیری آنان مقداری از قالیچه‌های دست‌بافت و ظروف قدیمی کشف شد.

,
, .,

 
سرهنگ آزادیخواه در ادامه با اشاره به اینکه سارقین و مال‌خران پس از دستگیری و تشکیل پرونده به دادسرا معرفی گردیده‌اند از شاکیان پرونده خواست جهت شناسایی اموال و پیگیری شکایت خود در اسرع وقت به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه نمایند.

,
, .,

 

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه