اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

شعر شناسنامه سرزمین ما و هویت فرهنگی این مرز و بوم است

شعر شناسنامه سرزمین ما و هویت فرهنگی این مرز و بوم است
فرماندار تنگستان گفت: شعر شناسنامه سرزمین ما و قوام بخش هویت فرهنگی این مرز و بوم است و شعر هنر ملی ایرانیان برای ابراز اندیشه‌ها و عواطف پاک انسانی و الهی مردم این سرزمین و در همه زمان‌ها میراث عظیم تمدن ایران با شعر شناخته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، مراسم شب شعر شامگاه دیروز با حضور معاون استاندار در مرکز تنگستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرماندار تنگستان گفت: ارزش قلم به نویسنده آن بستگی دارد و نویسندگان و صاحبان قلم هستند که به فرهنگ هویت و معنا می دهند،  چرا که پویایی یک جامعه بستگی به صاحبان اندیشه و قلم دارد.

, فرماندار تنگستان گفت: ارزش قلم به نویسنده آن بستگی دارد و نویسندگان و صاحبان قلم هستند که به فرهنگ هویت و معنا می دهند،  چرا که پویایی یک جامعه بستگی به صاحبان اندیشه و قلم دارد.,

عبدالحسن رفیعی پور افزود: شعر شناسنامه سرزمین ما و قوام بخش هویت فرهنگی این مرز و بوم است و شعر هنر ملی ایرانیان برای ابراز اندیشه‌ها و عواطف پاک انسانی و الهی مردم این سرزمین و در همه زمان‌ها میراث عظیم تمدن ایران با شعر شناخته می‌شود.

, عبدالحسن رفیعی پور افزود: شعر شناسنامه سرزمین ما و قوام بخش هویت فرهنگی این مرز و بوم است و شعر هنر ملی ایرانیان برای ابراز اندیشه‌ها و عواطف پاک انسانی و الهی مردم این سرزمین و در همه زمان‌ها میراث عظیم تمدن ایران با شعر شناخته می‌شود.,

, , ,

وی تصریح کرد: تنگستان دیار دلیرمردی سرداران بزرگی چون رئیسعلی دلواری و زائر خضرخان اهرمی در راه مبارزه با استعمار پیر انگلیس و مهد عالمان بزرگی چون آیت الله علم الهدای اهرمی، معتقد اهرمی و آیت‌الله حق‌شناس بوده و برگ زرینی در تاریخ ایران و جهان ثبت کرده‌اند.

, وی تصریح کرد: تنگستان دیار دلیرمردی سرداران بزرگی چون رئیسعلی دلواری و زائر خضرخان اهرمی در راه مبارزه با استعمار پیر انگلیس و مهد عالمان بزرگی چون آیت الله علم الهدای اهرمی، معتقد اهرمی و آیت‌الله حق‌شناس بوده و برگ زرینی در تاریخ ایران و جهان ثبت کرده‌اند.,

فرماندار تنگستان اظهار امیدواری کرد و گفت: با حضور شاعران برجسته کشوری در اهرم این ارتباط دو سویه باعث شود که هنر شعر و شاعری رونق بیشتری در شهرستان ایجاد کند.

, فرماندار تنگستان اظهار امیدواری کرد و گفت: با حضور شاعران برجسته کشوری در اهرم این ارتباط دو سویه باعث شود که هنر شعر و شاعری رونق بیشتری در شهرستان ایجاد کند.,

 

,  ,

 

,  ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه