اخبار داغ

جزئیات جدید از بدهی‌های دولت +جدول

جزئیات جدید از بدهی‌های دولت +جدول
رقم کل بدهی‌های دولت در مهرماه سال جاری رقم ۱۰ هزار و ۳۴ میلیون دلار، معادل ۸ هزار و ۸۱۴ میلیون یورو بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین آمار منتشره از سوی بانک مرکزی حاکی از آن است که حجم واردات در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۷ بدون احتساب میعانات گازی بالغ بر ۲۳۸۷۱ هزار تن بوده که براساس آن ۳۲ هزار و ۶۲۰ میلیون دلار ارز از کشور خارج شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این میان آمار صادرات در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری نشان می‌دهد که ۸۱۶۰۸ هزار تن کالا به کشورهای مختلف جهان صادر شد که براساس آن ۳۰ هزار و ۵۸۳ میلیون دلار درآمد ارزی نصیب کشور شده است.
,
 
,
بررسی‌ها نشان می‌دهد که واردات و صادرات کالا به کشور در اردیبهشت ماه سال جاری به بیشترین رقم خود رسیده است.
,
 
,
در این بین آمار بدهی‌های خارجی کشور در پایان آبان ماه سال جاری براساس سررسید اولیه بدهی‌ها در کوتاه مدت رقم ۳ هزار و ۱۷۴ میلیون دلار و در دوره میان مدت و بلندمدت رقم ۶ هزار و ۸۶۰ میلیون دلار بوده است.
,
, ,
 
,
گفتنی است رقم بدهی‌های خارجی کشور در پایان آذر ماه سال جاری در کوتاه مدت به ۲ هزار و ۷۸۸ میلیون یورو و در میان مدت و بلند مدت به ۶ هزار و ۲۶ میلیون یورو رسیده است.
,
 
,
لازم به ذکر است که رقم کل بدهی‌های دولت در مهرماه سال جاری رقم ۱۰ هزار و ۳۴ میلیون دلار، معادل ۸ هزار و ۸۱۴ میلیون یورو بوده است.
,
 
,
بررسی‌ها حاکی از آن است که متوسط ماهانه نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی رقم ۴ هزار و ۲۰۰ تومان و در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۱۰۵ تومان به ثبت رسیده است.
,
 
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه