اخبار داغ

فرماندار صحنه خبر داد

شهرستان صحنه در تدارک پذیرایی از مسافران نوروزی

شهرستان صحنه در تدارک پذیرایی از مسافران نوروزی
فرماندار صحنه گفت:صحنه از لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص‌های بالایی است و کمتر جایی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله،  فرماندار صحنه ضمن ابلاغ شرح وظایف تمامی دستگاه‌ها در ایام نوروز گفت: برنامه ریزی برای خدمات دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی‌های شهرستان باید بصورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا در سال ۹۸  شهرستان صحنه  برجسته دیده شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,

وی با اشاره به تشکیل ستاد سفر‌های نوروز شهرستان صحنه  از بهمن سال جاری اظهار داشت: تمام ادارات مربوطه و اعضای ستاد از هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم را جهت ارائه خدمات به میهمانان نوروزی در دستور کار خود قرار دهند.
 

,
,

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان صحنه ادامه داد: صحنه از لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص‌های بالایی است و کمتر جایی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند است.
 

,
,

 وی با اشاره به جاذبه های طبیعی و تاریخی  صحنه  گفت: سراب زیبای صحنه یکی از  مکان های جلب و دیدنی است که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می کند.

,

وی گفت:صحنه دارای طبیعتی زیبا و دلچسب  آبشارهای بی نظیر  (دربند و گروس)، پلهای تاریخی و بزرگ و بقاع متبرکه فراوان و و پیشینه تاریخی، فرهنگی چند هزار ساله  فرصت خوبی برای پذیرایی از گردشگران فراهم آورده است.
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه