اخبار داغ

امام جمعه سابق بشرویه:

تروریست‌ها پاسخ کوبنده ملت ایران را خواهند چشید

تروریست‌ها پاسخ کوبنده ملت ایران را خواهند چشید
امام جمعه زاوه گفت: دشمنان انقلاب و کسانی که دستشان به خون پاسداران آلوده شده است یقین بدانند جواب دندان‌شکنی از سوی ملت، دولت، سپاه، ارتش، نیروی دریایی و هوایی ایران خواهند چشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین امام جمعه زاوه و امام جمعه سابق بشرویه در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص حمله تروریستی به پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر زاهدان خاش اظهار کرد: دشمن در برابر حضور یکپارچه و حرکت عظیم و میلیونی امت اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عشق و دلدادگی مردم به ولایت و مکتب تشیع تاب و توان نیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین امام جمعه زاوه و امام جمعه سابق بشرویه در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  در خصوص حمله تروریستی به پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر زاهدان خاش اظهار کرد: دشمن در برابر حضور یکپارچه و حرکت عظیم و میلیونی امت اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عشق و دلدادگی مردم به ولایت و مکتب تشیع تاب و توان نیاورد.,

 

,

وی افزود: با توجه به دسیسه‌های استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی مثلث شومی که در جهت براندازی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی دارند امروز دستشان به خون جوانان، بسیجیان و پاسدارانی که از مرزوبوم کشورمان حفاظت و حراست می‌کنند آلوده شد.

,

 

,

امام جمعه زاوه تصریح کرد: مزدوران پلید و ایادی استکبار دست به جنایت دیگری زدند و پاسدارانی که در مرز شرقی کشور، در مناطق محروم انجام وظیفه و خدمت برای امنیت این کشور می‌کردند را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

,

 

,

شمس‌الدین با بیان این‌که با ورشکستگی گروهک منافقین در جریان انقلاب اسلامی و برنامه‌هایی که دشمنان اسلام تدارک دیده بودند تا کشور ایران را به ضعف بکشانند و از پای درآورند، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که ملت ایران چگونه جواب دولتمردان آمریکا و دشمنانی که چهل سال است با انقلاب اسلامی مبارزه می‌کنند را با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن دادند و مشت محکمی بر دهانشان زدند.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز باید ملت ایران دست در دست هم دهند و با وحدت کلمه و رفع مشکلات مخصوصا دولت معیشت مردم و اقتصاد کشور را ساماندهی کند تا از گرفتاری‌هایی که برای مردم ایجاد شده کاسته شود.

,

 

,

تروریست‌ها پاسخ کوبنده ملت، دولت و سپاه را خواهند چشید

, تروریست‌ها پاسخ کوبنده ملت، دولت و سپاه را خواهند چشید, تروریست‌ها پاسخ کوبنده ملت، دولت و سپاه را خواهند چشید,

امام جمعه سابق بشرویه با بیان این‌که اسلام ایرانی، اسلامی است که اندیشه، اعتقاد و عقبه دینی آن با عقل، اندیشه و منطق همخوانی دارد، گفت: دشمنان انقلاب و کسانی که دستشان به خون پاسداران آلوده شده است یقین بدانند جواب دندان‌شکنی از سوی ملت، دولت، سپاه، ارتش، نیروی دریایی و هوایی ایران خواهند چشید.

,

 

,

شمس‌الدین عنوان کرد: زمانی که جمهوری اسلامی ایران در برابر ترقه‌بازی دشمنان در مجلس شورای اسلامی با موشک‌های بردبلند در مرکز دشمن جواب دندانشکنی به آن‌ها می‌دهد، ان‌شاءالله به این حرکت نیز پاسخ کوبنده‌ای خواهد داد.

,

 

,

رسانه‌های غربی در مسیر استکبار و دشمنی با ملت ایران حرکت می‌کنند

, رسانه‌های غربی در مسیر استکبار و دشمنی با ملت ایران حرکت می‌کنند, رسانه‌های غربی در مسیر استکبار و دشمنی با ملت ایران حرکت می‌کنند,

وی متذکر شد: رسانه‌های غربی از مدت‌ها قبل با ایران اسلامی دشمنی داشته‌اند و در قالب عوام‌فریبی برنامه‌هایی را تولید و در مسیر استکبار، دشمنی با ملت ایران و دشمنی با اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنند.

,

 

,

امام جمعه سابق بشرویه با بیان این‌که رسانه‌های غربی درصدد هستند با تضعیف روحیه و گرفتن امید از مردم آبی به آسیاب دشمن بریزند، تصریح کرد: ملت ایران امیدوار و قهرمانانه نشان دادند با تمام سختی‌هایی که در حوزه اقتصاد و نوسانات بازار دارند به خصوص فشاری که به قشر ضعیف جامعه وارد شد اما امیدوارانه برای حفظ انقلاب وارد صحنه شدند.

,

 

,

شمس‌الدین خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم وحدت کلمه را حفظ کنند، دشمنان اسلام نمی‌توانند کاری بکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه