اخبار داغ

به دنبال بارش برف در 27 بهمن97 ؛

برف راه 130روستای خلخال را بست/ جاده‎ها برفی و لغزنده است/ ارتفاع برف در برخی راه‎های روستایی به 60 سانتیمتر رسید

برف راه 130روستای خلخال را بست/ جاده‎ها برفی و لغزنده است/ ارتفاع برف در برخی راه‎های روستایی به 60 سانتیمتر رسید
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن اغلب جاده های کوهستانی این استان داشتن زنجیر چرخ و دیگر امکانات زمستانی برای رانندگان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،بارش برف که از عصر جمعه در بخشی از مناطق مرکزی و شمال استان اردبیل  آغاز شده  بود، باعث تعطیلی مدارس و مسدود شدن راه های روستایی در استان اردبیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 طبق گزارش های واصله از راهداری استان اردبیل تردد در  جاده های ارتباطی بویژه گردنه های برفگیر و کوهستانی استان به سختی و با استفاده از زنجیر چرخ انجام می شود.

,

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن اغلب جاده های کوهستانی  این استان داشتن زنجیر چرخ و دیگر امکانات زمستانی برای رانندگان ضروری است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال  هم گفته است: ارتفاع برف در برخی از راه های کوهستانی شهرستان  خلخال به بیش از 60 سانتیمتر رسیده است و بازگشایی راه های ارتباطی مسدود شده روستایی این شهرستان با بکارگیری گروه های راهداری آغاز شده است.

,
,

محمد قربانی به مسافران توصیه کرد: تا آرام شدن شرایط جوی از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند.

,

به گفته این مسئول راهداران مستقر در راهدارخانه الماس شب گذشته برای بازنگهداری این گردنه سخت شب سختی را پشت سر گذاشته و علاوه بر برفروبی ، بازگشایی و نمک پاشی راه ها، سرنشینان ده ها خودرو گرفتار در برف و کولاک بین راه را که به علت محدودیت دید قادر به ادامه راه نبودند، نجات داده و به مقصد هدایت کردند.

,

 طبق گزارشات برف راه 130 روستای خلخال را مسدود کرده است.
 

,
,

 

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه