اخبار داغ

در راستای کنگره شهدای استان کرمان؛

نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت افتتاح شد

نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت افتتاح شد
صبح امروز نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ،انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور مسئولین لشکری،کشوری و استانی در راستای کنگره شهدای استان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ امروز صبح مراسم نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ،انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور مسئولین لشکری،کشوری و استانی در راستای کنگره شهدای استان افتتاح شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تبریک و تسلیت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر خاش و زاهدان و طلب عافیت برای بازماندگان اظهار داشت : در بحث کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰شهید استان از رهنمودها و راهنمایی های امام جمعه کرمان ،استاندار قبلی و فعلی و برادر مجاهد حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان سپاه و بسیج استفاده کرده ایم .

,

وی گفت : این کنگره در یک برنامه ریزی ۲هفته ای برنامه ریزی شده است که از امروز شروع و تا ۹ اسفندماه که اجلاسیه کنگره است تمام می شود .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : بنا بر این است که بعد از اتمام اجلاسیه یک برنامه ریزی ۳ساله داشته باشیم زیرا بسیاری از کارهای طراحی شده توسط کمیته ها و دبیران ادامه خواهد داشت .

,

ابوحمزه توضیح داد : امیدواریم این کنگره با برگزاری خود الگویی برای سایر استان ها شود تا از تجربیات ان استفاده کنند .

,

وی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تشکر کرد و بیان کرد : طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مدار افتخار به مردم داده شود .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه