اخبار داغ

برف و کولاک راه ۲۰ روستای میاندوآب را بست/ راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند

برف و کولاک راه ۲۰ روستای میاندوآب را بست/ راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب از مسدود شدن راه ۲۰ روستای بخش باروق این شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا اشرف زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به بارش برف از روز جمعه در بخش باروق این شهرستان و نقاط مرتفع و کوهستانی، اظهار کرد: بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بخش باروق، سبب مسدود شدن راه های ارتباطی روستاهای این بخش شده است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب افزود: راه ۲۰ روستای بخش باروق میاندوآب را به علت بارش برف و کولاک مسدود شده و تلاش راهداران برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

,

وی با بیان اینکه اکیپ های راهداری از زمان بارش برف در منطقه حضور داشته و برای بازگشایی مسیرها تلاش می کنند، گفت: راهداران راهدارخانه قوروقچی و نختالو با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر این روستاها تلاش می کنند.

,

اشرف زاده با بیان اینکه از شهروندان خواهشمندیم از تردد غیر ضروری در راهها خودداری کنند؛ اظهار کرد: از مردم درخواست داریم تا از تردد در محورهای ارتباطی و به ویژه محور سرچم- میاندوآب خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه