اخبار داغ

در مراسم تجلیل از ورزشکاران پرورش اندام ورامین مطرح شد:

ورامین یکی از پیشگامان توسعه ورزش قهرمانی در استان تهران است

ورامین یکی از پیشگامان توسعه ورزش قهرمانی در استان تهران است
فرماندار شهرستان ورامین گفت: ورامین با داشتن تیم‌های والیبال و تکواندو در لیگ برتر کشور و کسب ده‌ها مقام قهرمانی کشور در رشته‌های انفرادی، یکی از پیشگامان توسعه ورزش قهرمانی در استان تهران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز ؛ آئین تجلیل از ورزشکاران پرورش اندام شهرستان ورامین با حضور حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

در این مراسم که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و قهرمانان ورزش پرورش اندام برگزار شد، از دست اندرکاران برگزاری مسابقات قهرمانی استان تهران و قهرمانان این دوره از مسابقات تقدیر به عمل آمد.

,

تشریح ظرفیت‌های ورزش همگانی و قهرمانی در ورامین

,

حسین کاغذلو، فرماندار شهرستان ورامین طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: ورامین با داشتن تیم‌های والیبال و تکواندوی شهرداری در لیگ برتر کشور و کسب ده‌ها مقام قهرمانی کشور در رشته‌های انفرادی، یکی از پیشگامان توسعه ورزش قهرمانی در استان تهران است.

,

وی گفت: شهرستان ورامین از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در ورزش همگانی و قهرمانی برخوردار است و توانسته قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزشی کشور معرفی کند.

,

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: امروز تیم والیبال ورامین با اقتدار در رتبه نخست جدول لیگ برتر کشور حضور داشته و تیم تکواندوی شهرداری که قهرمانی جهان را یدک می‌کشد توانسته گوشه‌ای از ظرفیت‌های شهرستان ورامین را به نمایش بگذارد هر چند که این شهرستان همچنان با جایگاه اصلی در ورزش قهرمانی فاصله دارد.

,

وی بیان داشت: در ورزش های انفرادی نیز ۱۵۸ قهرمان ملی در شهرستان ورامین به فعالیت مشغولند که افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی به دست آورده‌اند.

,

کاغذلو اظهار داشت: برای توسعه ورزشی، به زیرساخت هایی همچون فضا و سالن ورزشی نیاز است که این مهم با همت دولت تدبیرو امید در احداث فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری و احداث چند سالن ورزشی میسر شده است.

,

وی تأکید کرد: این واقعیتی انکار ناپذیر است که هزینه کردن در حوزه ورزش، سرمایه گذاری مهمی است که نتیجه آن به سلامتی عمومی جامعه منجر می شود.

,

فرماندار ورامین گفت:این که هزاران نفر از جوانان شهرستان ورامین درروزهای بازی تیم والیبال در سالن‌های ورزشی حضور پیدا می‌کنند نتیجه اثر بخشی رویدادی است که می تواند نشاط را به جامعه وارد کرده و از آسیب های اجتماعی بکاهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه