اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد:

محکومیت 2.3 میلیاردی عامل قاچاق گوشی در زنجان

محکومیت 2.3 میلیاردی عامل قاچاق گوشی در زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان خبر‌داد و گفت: عامل این محموله قاچاق به جریمه 2.3 میلیاردی به نفع دولت محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: یکدستگاه خودروی رنو ساندرو در بدو ورود به زنجان متوقف و تعداد 139 دستگاه گوشی تلفن همراه در برند سامسونگ کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم اداره کل معرفی و پرونده بصورت خارج از نوبت تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته این محموله از بانه به مقصد تهران بارگیری شده بود.

,

وی تصریح کرد: بدلیل عدم ارائه مدارک معتبر از سوی متهم‌، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط گوشی‌های تلفن همراه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان دو میلیارد و 320 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

,

ممیزی در ادامه از کشف انواع خشکبار قاچاق در خدابنده  ابراز کرد: این محموله قاچاق به بیش از 690 میلیون ریال برآورد شده است.

,

وی بیان کرد: مقدار هفتصد و هشتاد و یک کیلوگرم مغز گردو و بادام از یکدستگاه خودروی نیسان وانت به ارزش 698 میلیون ریال کشف شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده تشکیل و در حال رسیدگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه