اخبار داغ

بازار سیاه لوازم خانگی از بین رفت/ قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد

بازار سیاه لوازم خانگی از بین رفت/ قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه بازار سیاه قیمت لوازم خانگی از بین رفت، گفت: به دلیل کشش نداشتن بازار پیش بینی می‌شود قیمت‌ها افزایش نیابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد طحانپور درباره وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: پس از ماه‌ها که رکود در بازار لوازم خانگی وجود داشت در حال حاضر بازار از رکود خارج شده و خرید و فروش رونق گرفته و تقاضا در بازار افزایش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی درباره قیمت‌ها نیز افزود: طی یک ماه اخیر به دلیل فراوانی کالا و نبود تقاضا قیمت‌ها کاهش یافت و قیمت بازار سیاهی که به وجود آمده بود از بین رفت و به قیمت مصرف کننده رسید و موجب رونق بازار شد.
,
 
,
وی گفت: با توجه به قیمت‌هایی که وجود دارد و به دلیل کشش نداشتن بازار پیش بینی می‌شود قیمت‌ها افزایش نیابد.
,
 
,
طحان‌پور درباره تعداد شکایات رسیده به اتحادیه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان دی ماه حدود ۹۰۰ فقره شکایت از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، اتاق اصناف و مردمی به اتحادیه رسیده است.
,
 
,
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ادامه داد: از این تعداد، رضایت ۵۳۶ شاکی تامین شده و ۲۶۷ فقره نیز به دلیل به توافق نرسیدن به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال شد و مابقی نیز نیاز به رسیدگی خاصی نداشت.
,
 
,
وی گفت: بیشترین شکایت‌ها مربوط به ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و ساید بوده است.
,
 
,
طحان‌پور تصریح کرد: تعدادی از شکایت‌ها نیز مربوط به عدم تحویل کالا از سوی فروشنده بوده است که با دخالت اتحادیه کالاها به خریداران تحویل داده شد.
,
 
,
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اظهار کرد: فروشگاه‌ها موظف هستند لوازم خانگی به ویژه تلویزیون را مقابل مشتری از جعبه خارج کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند و سپس آن را تحویل دهند.
,
 
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه