اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان با توجه به احکام شرع پاسخ تروریست‌ها را بدهند

مسئولان با توجه به احکام شرع پاسخ تروریست‌ها را بدهند
عضو خبرگان رهبری استان همدان با بیان اینکه حق دفاع برای ما محفوظ است، گفت: مسؤولان پس از ریشه‌یابی دقیق حمله تروریستی اخیر با توجه به شرع پاسخ تروریست‌ها را بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با نافع شهادت عده‌ای از پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و اظهار داشت: این اتفاق برای تحت‌الشعاع قرار دادند حضور حماسی و پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 1397 صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه دشمنان بسیار تلاش کردند تا از راه‌های مختلف از جمله تحریم و گرانی حضور مردم در راهپیمایی  را کم‌رنگ کنند، افزود: تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر جدایی مردم از نظام انجام دادند و به اهداف خود نرسیدند و دیدند که مردم وفادار به اسلام و مقام معظم رهبری هستند و  در برف و باران با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی به صحنه آمدند، بنابراین زهر خود را با این اقدام ریختند.

,

وی با اشاره به شهادت پاسداران انقلاب به علت کینه‌توزی دشمنان، تصریح کرد: این حملات و عکس‌العمل‌های کور بی‌جواب نخواهد ماند و ما از همه مسؤولان نظامی و غیرنظامی می‌خواهیم که ریشه این حملات را ارزیابی و طبق میزان شرعی انتقام خون شهیدان مظلوم ما را بستانند.

,

عضو خبرگان رهبری همدان با بیان اینکه همواره جمهوری اسلامی پاسخ دندان‌شکن به اقدامات تروریستی داده است، ادامه داد: حق دفاع برای ما محفوظ است و با توجه به شرع پاسخ خواهیم داد.

,

وی با اشاره به اینکه مسؤولان ما که قدرت در دست دارند شامل قوه مجریه، مقننه و قضایی باید بدانند که این نظام با خون بهترین جوانان 40 سال پایدار مانده، خاطرنشان کرد: بنابراین در انتخابات و انتصابات شایسته‌سالاری را مد نظر قرار دهند و افرادی که برای خدمت شایسته هستند برگزینند و تنها به همفکر بودن و هم خط بودن بسنده نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه