اخبار داغ

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد؛

مشارکت مردم در مدیریت شهری با تشکیل شورای محلات

مشارکت مردم در مدیریت شهری با تشکیل شورای محلات
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای اجتماعی محلات مقدمه‌ای برای مشارکت شهروندان با مسؤولان به ویژه با مدیریت شهری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید بادامی‌نجات امروز در گفت‌و‌گو با نافع با تأکید بر اینکه ایجاد شورای اجتماعی محلات باعث افزایش سطح رضایتمندی در شهروندان می‌شود، اظهار کرد: شورای اجتماعی محلات مقدمه‌ای برای مشارکت شهروندان با مسؤولان به ویژه با مدیریت شهری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم میزان خدمات‌رسانی به شهر نیز افزایش می‌یابد، افزود: شورای شهر در دوره پنجم با جدیت مشارکت بیشتر شهروندان در مدیریت شهری را پیگیری می‌کند تا در تصمیم‌گیری‌ها نقش مردم پررنگ‌تر باشد.

,

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: حضور شورای اجتماعی محلات در تصمیم‌گیری‌ها باعث می‌شود که پروژه‌های شهرداری را بر اساس نیازها و اولویت‌های که خود شهروندان تعریف می‌کنند، اجرا کرد.

,

وی با اشاره به اینکه همراه با شورای محلات کمبودها را مطرح و برطرف کردن آن را از مسؤولان مطالبه می‌کنیم، ادامه داد: با تقویت و اجرای بهینه این طرح امید است که شورای اجتماعی محلات شهر همدان الگوی شهرهای دیگر کشور شود.

,

بادامی‌نجات با بیان اینکه هیچ اقدامی بدون حضور موثر مردم به سرمنزل مقصود نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف و طرح‌های مختلف به ویژه در حوزه اجتماعی نیاز به حضور مردم داریم و در غیر این صورت طرح‌ها با شکست مواجه می‌شود.

,

وی گفت: شورای اجتماعی محلات به نوعی بازوان شورای اسلامی شهر به حساب می‌آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه