اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند:

یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند برگزار می‌شود

یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند برگزار می‌شود
فرمانده سپاه نهاوند گفت: یادواره 6 شهید گروه انقلابی ابوذر نهاوند هم‌زمان با 30 بهمن سالروز شهادت این عزیزان با سخنرانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهاوند برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مرادی امروز در گفت‌وگو با نافع گفت: امروز وظیفه همه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدایی است که با رشادت و ایستادگی در مقابل ظلم ایستادند و مردانه به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند از جمله جوانانی بودند که با شجاعت در مقابل ظلم رژیم ستم‌شاهی ایستادند و در سال 52 به شهادت رسیدند.

,

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: 6 جوان گروه انقلابی نهاوند با تشکیل گروهی با نام ابوذر به مبارزه علیه ظلم و ستم پرداختند و آزادمردانه در سال 52 به شهادت رسیدند و امروز نیز وظیفه ما این است که این جوانان و منش و رفتار آن‌ها را هرچه بیشتر برای نسل جوان تبیین کنیم.

,

وی گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا، زنده نگه‌داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه است، زیرا از این راه جوانان و نوجوانان ایثارگر پرورش خواهیم داد.

,

مرادی اظهار کرد: شهدا و ایثارگران با هدف کسب رضایت الهی و برای حفاظت از حکومت اسلامی قدم برداشتند و به مرتبه والای شهادت نائل آمدند بنابراین ما امروز بایستی با زنده نگه‌داشتن راه و هدف آن‌ها، جامعه اسلامی را حراست کنیم.

,

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره 6 شهید گروه انقلابی ابوذر نهاوند هم‌زمان با 30 بهمن سالروز شهادت آن‌ها در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همچنین یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان شهرستان نهاوند نیز به دلیل اینکه رهبر این گروه شهید حاج محمد طالبیان از شهدای فرهنگی بودند و این جوانان نیز دانش‌آموز بودند؛ هم‌زمان در این مراسم برگزار می‌شود.

,

 وی ادامه داد: این مراسم روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ساعت 9/30 در محل سالن اجتماعات مصلا بزرگ نهاوند با حضور مردم شهیدپرور نهاوند و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

,

مرادی در پایان گفت: سخنران این مراسم دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه