اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس:

بخش خصوصی نجات‌بخش صنعت خودروی کشور است

بخش خصوصی نجات‌بخش صنعت خودروی کشور است
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مشکلات صنعت خودرو تا زمانی که در دست دولت باشد، ادامه خواهد داشت و تنها راه نجات، ورود بخش خصوصی متعهد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند نجات‌بخش صنعت خودروسازی کشور باشد، اظهار کرد: دولت با سهم اندکی که در خودروسازی‌ها دارد عملاً این صنعت را در دست گرفته و تا زمانی که مدیریت دولتی ادامه یابد و بخش خصوصی وارد نشود مشکلات خودروسازان ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه دولت باعث افت کیفیت خودروهاست، افزود: سوء مدیریت به دلیل عدم نظارت دولت در حوزه خودروسازها وجود داشته و در بدنه آن رسوخ کرده و این خود باعث شده که این بخش نتوانتد به تعهدات خود عمل کند.

,

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه شرکت‌ها از بار مسؤولیت و تعهد خود شانه خالی می‌کنند، تصریح کرد: نباید مشکلات مالی این بخش با فشار به مردم و غارت آنان برطرف شود.

,

وی با بیان اینکه بارها عنوان کردیم عرضه خودرو با قیمت 5 درصد زیر نرخ بازار منطقی نیست، ادامه داد: قیمت بازار را چه کسانی تعیین می‌کنند؟ آیا غیر از دلالان هستند؟!

,

خجسته تأکید کرد: اگر خودروسازها راست می‌گویند قیمت خودرو را 5 درصد بیشتر از قیمت تمام شده عرضه کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: تا احقاق حقوق مردم پایمردانه ایستادیم و اجازه نمی‌دهیم که حقوق آنان پایمال شود و خودروسازها باید به 400 هزار تعهد خود عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه