اخبار داغ

یادداشت؛

بزم شادی ارشاد لرستان در عزای مردم داغدیده

بزم شادی ارشاد لرستان در عزای مردم داغدیده
در حالی که تنها 2 روز از شهادت 27 پاسدار وطن گذشته و ملت ایران و خانواده های شهدای بزرگوار داغدار هستند، متاسفانه شامگاه جمعه آیین افتتاحیه جشنواره موسیقی لرستان در مجتمع ارشاد آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک شامگاه چهارشنبه 24 بهمن ماه بود خبری در سراسر کشور پیچید که ملت ایران را عزادار کرد، حادثه تروریستی که سبب شهادت 27 نفر از پاسداران مرزبان و مجروح شدن تعدادی دیگر از پاسداران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

با شنیدن این خبر و تصاویر شهدا، مردم ایران با خانواده های این شهیدان بزرگوار همنوا شدند و سه روز عزای عمومی اعلام شد و در بین شهدای این حادثه دو نفر از استان لرستان و از شهرستان های بروجرد و دورود بودند که به درجه شهادت نائل آمدند.

,

 

,

پاسدارانی که هر کدام با شهادت خود درخت انقلاب را آبیاری کرده و جوانان دیگری با همان روحیه شهادت همچنان پرشتاب در این مسیر حرکت می کنند و به دنیا ثابت می کنند که برای دفاع از وطن و اسلام تا پای جان ایستاده اند.

,

 

,

اما متاسفانه شب گذشته جشنواره موسیقی در لرستان آغاز به کار کرد، جای بسی تاسف است که متولیان فرهنگی با اجرای موسیقی و بزم شادی این گونه به خون شهدا بی حرمتی می کنند.

,

 

,

برگزار کنندگان این جشنواره می توانستند این جشنواره موسیقی را به حرمت خون شهدایی که در راه دفاع از اسلام و طون جان خود را تقدیم کرده اند، چند روز به تعویق بیندازند نه این که در این روزهایی که ملت و خانواده های این شهدای بزرگوار داغدار و عزادار هستند، بزم شادی و موسیقی را برپا کنند.

,

 

,

 در جشنواره موسیقی با حضور حنان مدیر کل ارساد، عبدالهی فرماندار خرم آباد، مرادپور معاون عمرانی استاندار و علیزاده رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان در مجتمع ارشاد لرستان برگزار شده است.

,

 

,

اگر این جشنواره چند روز با تاخیر برگزار می شد، آسمان به زمین می آمد یا زمین به آسمان می رسید که عده ای بدون توجه به اطراف خود این جشنواره را برگزار کردند.

,

 

,

کاملا واضح و مبرهن است که این اقدامات ضدفرهنگی مدتهاست در استان لرستان صورت می گیرد و اگر زودتر از اینها در برابر اقدامات ضدفرهنگی، اقدامی صورت می گرفت قطعا امروز شاهد این هنجارشکنی نبودیم.

,

 

,

بی شک قصور عده ای در انتخاب برخی از مدیران نالایق که این گونه دست به هنجارشکنی می زنند کاملا مشهود است.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه