اخبار داغ

تبیین بیانیه مهم رهبر انقلاب در گفتگو با نماینده ادوار مجلس:

معنای استقلال وآزادی را با نگاه به وضعیت کشورهای همسایه بیشتر درک خواهیم کرد/پیام رهبری گام بلند دیگری از استقلال، عزت و توسعه جمهوری اسلامی است

معنای استقلال وآزادی را با نگاه به وضعیت کشورهای همسایه بیشتر درک خواهیم کرد/پیام رهبری گام بلند دیگری از استقلال، عزت و توسعه جمهوری اسلامی است
موحد گفت: دشمن اگرچه هر روز یک توطئه را برای مبارزه با این استقلال طلبی طراحی می کند اما همه آنها با بصیرت انقلابی و دشمن شناسی ملت ایران ناکام مانده و این ملت استقلالی را که با خون شهدا و جانبازان و ایثارگری ملت تثبیت شده است با تمام قدرت و توان از آن محافظت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کهگیلویه درباره بیانیه مهم مقام معظم رهبری که هفته گذشته صادر شد بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری دارای ابعاد مختلف و متفاوتی است که ما می توانیم به نکات مهمی در این فرمایشات و بیانات بی بدیل تاریخی، دست پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کهگیلویه درباره بیانیه مهم مقام معظم رهبری که هفته گذشته صادر شد بیان کرد:, کهگیلویه, ،,

 

,

حجت الاسلام سید محمد موحد در ادامه گفت: جا دارد به خبرگان رهبری که بوسیله مردم و ملت انتخاب شدند تا شخص شایسته و لایقی را برای رهبری این ملت انتخاب کنند تبریک گفته و بگوییم که الحق انتخاب آگاهانه و شایسته ی مجلس خبرگان رهبری در تعیین شخصیتی همچون مقام معظم رهبری توانست هم مرهمی بر قلب های سوخته ی عاشقان روح الله باشد و هم کشتی انقلاب را با تدابیر حکیمانه خود به ساحل رستگاری و موفقیت رهنمون کند ؛ شما انتخابی را برای مردم انجام داده اید که بهترین انتخاب است و راه نجات و عزت ما در گرو عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است.

,

 

,

وی افزود:ملت ما اینک پس از گذشت چهل سال از انقلاب پر برکت اسلامی، انتخاب احسن خبرگانش را قدر دانسته و می دانند عبور از پیچ های خطرناک و تلاطم های گوناگون تنها در پرتو رهبری عالمانه حضرت آیت الله خامنه ای ممکن شد.

,

 

,

نماینده اسبق مردم کهگیلویه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب یادآور شد: رهبری معظم انقلاب در بیانات اخیر خود نکاتی را فرمودند که قسمتی از واقعیت‌های موجود نظام اسلامی بود.

,

 

,

موحد ادامه داد: آنچه را که ایشان بیان فرمودند یک کارنامه روشن و آشکار از ۴۰ سال مبارزه ملت با همه خباثت ها،قدرت ها و مبارزه با زر و زور و تزویر و جنایت ها بوده است و مخصوصاً مخاطب ایشان نسل جوان ما بوده است؛ نسلی که در معرض همه مسائلی است که دشمن به دنبال این بوده و هست که بین این نسل و انقلاب فاصله ایجاد کند .

, ،,

, ,

وی صدور این پیام را نقشه راهی از سوی رهبر انقلاب برای ورود به دهه ی پنجم انقلاب توصیف کرد و گفت:چقدر شیرین، به جا و جالب است که این عزیز ما نکات ،مسائل و فرمایشاتی را در این بیانیه بی نظیرشان مطرح کرده اند، اینکه به کدامین نسل خطاب فرمودند خود نیز حکایت از عمق شناخت و توجه رهبر انقلاب به همه ابعاد انقلاب و دشمنی ها و خواست های موجود است، نوع ورود رهبری به این بیانیه،طی کردن این مسیر و انتهای آن راهبردهای  ارزشمندی را برای آینده انقلاب اسلامی مطرح کرده است.

,

 

,

حجت الاسلام سید محمد موحد گفت: استقلال چیست؟ امروز بعد از ۴۰ سال با همه دشمنی ها، عنادها و هزینه‌هایی که دنیا و استکبار علیه نظام انجام داده تا جایی که این نظام بلنگد ،بلرزد ، احساس ضعف کند و از آن استقلالی که امام ( ره ) به وسیله این ملت تثبیت کرد، گامی عقب بکشد، یک حرکتی که بتواند در یک جا دشمن را امیدوار کند به وجود نیامد و همه این دسیسه ها و توطئه ها ناکام مانده که این موفقیت ها  به  لطف خدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت های ملت عزیز ایران اسلامی بدست آمده است.

, ،, ،,

 

,

وی افرود:شما کدام ملتی را سراغ دارید که در یک چنین مسیر پر مخاطره و پر فراز و نشیبی که با همه دشمنی های استکبار جهانی در ابعاد مختلف و در لباس های مختلف ایستادگی کند و بدون هیچ وابستگی به شرق و غرب و با کمترین امکانات در هر جایی که لازم شد با همه مشکلاتی که این نظام با آن دست و پنجه نرم می کرد،مقتدرانه ایستادگی کند؟!

,

 

,

موحد ادامه داد: دشمنی که انتظار داشت مردم، دولت ها و حاکمیت را در بعضی از میزهای مذاکره به تسلیم وا دارد؛ نه تنها به این خواسته  نرسید بلکه متوجه شد که این ملت و این امت با تمام قدرت از استقلال و عزتشان  که از روز اول به عنوان شعار انقلاب شان انتخاب کرده اند دفاع می کنند و امکان ندارد در مقابل مسائل و مشکلاتی که دشمن وارد می کند کوتاه بیایند.

,

 

,

وی اظهار کرد: دشمن اگرچه هر روز یک توطئه را برای مبارزه با این استقلال طلبی طراحی می کند اما همه آنها با بصیرت انقلابی و دشمن شناسی ملت ایران ناکام مانده و این ملت استقلالی را  که با خون شهدا و جانبازان و ایثارگری  ملت تثبیت شده است با تمام قدرت و توان از آن محافظت خواهند کرد.

,

 

,

نماینده اسبق کهگیلویه افزود:امروز اگر می بینیم که رهبری عزیز ،استقلال را به عنوان یکی از شاخص های اصلی نظام مطرح می کنند به این دلیل است که بسترساز عزت و اتحاد ایران اسلامی بوده و هست.

,
 
,

سید محمد موحدهمچنین به امنیت و آزادی موجود در کشور اشاره کرد و گفت:در کشورهای نزدیک ما و کشورهای دورتر و آنهایی که داعیه دار حقوق بشر هستند و فریاد آزادیشان گوش بشر را کر کرده است؛ در کدام یک از این کشورها چنین آزادی و امنیتی وجود دارد، این آزادی و امنیت که در ایران وجود دارد قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا نیست.این آزادی نعمتی است که ملت علیرغم دشمنی ها، تنگناها و مشکلات مختلف و متعدد که با آن مواجه هستند قدر آن را می دانند.

, .,

 

,

وی افزود: دشمن با تمام قدرت و توان به بیست و دوم بهمن امید بسته بود که شاید کم رنگ برگزار شود که نه تنها کم رنگ نبود بلکه حضور حماسی و  آگاهانه دشمن را سیه روی کرده و سیلی محکمی بر صورت  بدخواهان و دشمنان انقلاب زد. حضور مردم محاسبات دشمنان را به هم زد و سم پاشی دشمن برای کاشتن بذر ناامیدی در ملت تاثیری نداشته  و در اراده آنها خللی ایجاد نکرده است و ملت ثابت قدم تر از  گذشته در مسیر ارمان های انقلاب گام بر میدارند.

,

 

,

این نماینده ادوار مجلس ادامه داد: این مردم آزادی را با تمام مشکلاتی که دشمن برای نظام به وجود آورده است لمس کرده و می کند و می بیند که با همه این موانع مدرن ترین کشور دنیا و آنهایی که داعیه‌دار آزادی هستند آزادی در آنها وجود ندارد و آزادی آنها قابل مقایسه با آزادی، آرامش و آسایش ملت ایران نبوده و نیست. 

,

 

,

سید محمدموحد در پایان بیانیه گام دوم را نوید بخش آینده ای روشن می داند که در حال برنامه ریزی برای گام های بلند دیگری از استقلال، عزت و توسعه برای ایران اسلامی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه