اخبار داغ

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

نرخ بلیت هواپیما برای نوروز ۹۸ گران نمی‌شود/ مسافران از آژانس‌های معتبر اقدام به خرید بلیت کنند

نرخ بلیت هواپیما برای نوروز ۹۸ گران نمی‌شود/ مسافران از آژانس‌های معتبر اقدام به خرید بلیت کنند
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به عدم افزایش بلیت پرواز‌های نوروز ۹۸ گفت: نرخ بلیت پرواز برای ایام نوروز گران نمی شود و همان قیمت‌های آذر ۹۷ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تمهیدات لازم برای فروش بلیت در نوروز ۹۸ بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی در حال حاضر در حال آماده سازی همه امکانات خود برای ارائه خدمات به مسافران هوایی نوروز هستند، البته این امکانات در اندازه وسع شرکت‌های هواپیمایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه با اشاره به عدم افزایش قیمت بلیت افزود:: طبق هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی، قیمت بلیت پرواز برای ایام نوروز ۹۸ هیچ افزایشی نخواهد داشت، قیمت‌های بلیت نوروزی همان نرخ‌هایی است که در آذرماه امسال اعلام و اعمال شد.
,
 
,
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: امسال به دلیل از رده خارج شدن تعدادی از هواپیما‌ها و غیرعملیاتی شدن برخی هواپیماها، ظرفیت حمل و نقل هوایی برای نوروز ۹۸ کاهش می‌یابد، برخی هواپیما‌ها مشکل موتور و تأمین قطعات دارند، بنابراین تعداد هواپیما‌ها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
,
 
,
سامانی یادآور شد: با وجود کاهش صندلی پرواز، شرکت‌های هواپیمایی تلاش می‌کنند، برای ایام نوروز، با برقراری پرواز‌های متعدد فوق‌العاده، نیاز‌های مسافران را در ایام نوروز پاسخگو باشند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه مسافران فقط از طریق مراکز و سایت‌های معتبر، نسبت به تهیه بلیت پرواز اقدام کنند، اظهار کرد: مردم دقت کنند بلیت پرواز را یا از طریق سایت شرکت هواپیمایی و یا از طریق آژانس‌های معتبر و سایت‌های معروف و دارای مجوز خریداری کنند.
,
 
,
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره بر قیمت‌های تعیین شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی گفت: قیمت بلیت هواپیما در کلاس‌های مختلف و حداقل و حداکثر نرخ‌های بلیت، در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج شده است و مسافران می‌توانند جهت اطلاع از نرخ‌ها به سایت انجمن مراجعه کنند و پس از آگاهی از نرخ‌ها، با مقایسه قیمت‌های بلیت شرکت‌های هواپیمایی مختلف، نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.
,
 
,
سامانی عنوان کرد: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: در ایام نوروز حدود ۱۵۰ فروند هواپیما برای جابه‌جایی مسافران نوروزی آماده می‌شود.
,
 
,
وی در خصوص پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی هواپیما اظهار کرد: برنامه شرکت‌های هواپیمایی به صورت فصلی بسته می‌شود، در این راستا برخی شرکت‌های هواپیمایی فروش بلیت‌های نوروزی را آغاز کرده‌اند و در حال حاضر از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و برخی آژانس‌های فروش، امکان تهیه بلیت‌های نوروزی هواپیما وجود دارد
,
 
,
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم با وجود آنکه در نوروز ۹۷ نسبت به نوروز ۹۶ حدود ۸ درصد کاهش جابه‌جایی مسافر داشتیم، حداقل در نوروز ۹۸ با اقبال مسافران، تلاش شرکت‌های هواپیمایی و برقراری پرواز‌های فوق‌العاده، به اندازه نوروز ۹۷ مسافر جابه‌جا کنیم و آمار کاهشی نداشته باشیم، تا نیاز مردم به حمل و نقل هوایی در ایام نوروز تأمین شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه