اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد:

ارائه بیش از 4 هزار خدمات رایگان در بیمارستان صحرایی بخش ارم

ارائه بیش از 4 هزار خدمات رایگان در بیمارستان صحرایی بخش ارم
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: از یازدهم دی ماه تاکنون بیش از ۴ هزار خدمت درمانی توسط کاروان خیریه نوراوران سلامت مستقر در شهر تنگ ارم انجام گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ،رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان درباره این خبر اظهار کرد: بیش از ۷ هزار نفر در شهرستان دشتستان در دو بخش چشم‌ پزشکی و داندانپزشکی توسط بهورزان مناطق بخش ارم و بوشکان و همچنین نهادهای حمایتی این شهرستان غربالگری شدند که به منظور پیگیری امور درمانی به بیمارستان صحرایی نورآوران سلامت معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, ,
ماریا خویش دوست خاطرنشان کرد: در این مدت که کاروان بیمارستان صحرایی نورآوران سلامت در بخش ارم مستقرشده است، ۲ هزار و ۸۰۱ نفر در بخش چشم‌پزشکی و یک هزار و ۳۳۷ نفر در بخش دندان‌پزشکی از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شده‌اند.
,

مدیر بنیاد نورآوران سلامت شرق کشور نیز در بازدید از بیمارستان صحرایی نورآوران سلامت گفت: بنیاد نورآوران سلامت مجموعه‌ای از خیران است که شامل پزشک، دندان‌پزشک، تیم اتاق عمل، گروه مهندسی پزشکی، اتحادیه عینک‌سازان، گروه حمل‌ونقل و گروه پژوهشی است.
,
,
 
,
محسن انتظاری بابیان اینکه بنیاد نورآوران سلامت وابسته به هیچ نهاد دولتی نیست، تصریح کرد: این کاروان به صورت رایگان به مردم مناطق محروم کشور خدمات ارائه می‌کند.
,

وی اظهار کرد: در این دوره ۱۶۴ نفر کاندید عمل چشم شده‌اند که تاکنون ۶۰ نفر مورد عمل قرارگرفته و امیدواریم در روزهای آینده دیگر افراد نیز مورد عمل قرار گیرند.
,
,
 
,
وی یادآور شد: کار ما یک کار جهادی است و هدف آن نیز فرهنگ‌سازی و ایجاد امید برای مردم است تا مردم بدانند هنوز انسان‌هایی هستند که خدمت خالصانه را به مردم ارائه کنند.
,
انتهای خبر/.
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه