اخبار داغ

گزارش

سایه رکود در بازار میوه و تره بار/ قیمت‌ها عقب نشینی نمی‌کنند

سایه رکود در بازار میوه و تره بار/ قیمت‌ها عقب نشینی نمی‌کنند
گرانی میوه و تره بار باعث شده که توان خرید مردم کاهش یابد و استقبال کمی از بازار میوه داشته باشند که همین امر فروشندگان این صنف را هم با بدهی مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی‌پور در گفت‌وگو با  شاخص، درباره وضعیت باراز میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی قیمت‌ها بازار میوه و تره بار هم با رکود مواجه شده و بیشتر صنف میوه فروشان ضرر و زیان می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: گرانی میوه و تره بار باعث شده که توان خرید مردم کاهش یابد و استقبال کمی از بازار میوه داشته باشند که همین امر فروشندگان این صنف را هم با بدهی مواجه کرده است.

,

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: دلایل مختلفی برای گرانی میوه وجود دارد که مهمترین ان صادرات بی رویه به کشورهای همسایه است.

,

صادقی پوی با اشاره به روند افزایشی قیمت پرتقال و کمبود این میوه در بازار تصریح کرد: اکنون با کمبود پرتقال در بازار مواجه هستیم و اگر مسئولین اقدام به واردات نکنند با گرانی بیش از حد این میوه و کمبود آن در شب عید مواجه خواهیم بود.

,

وی در ادامه با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در بازار ابراز کرد: سیب کیلویی۷ تا۱۰هزار تومان و انار کیلویی ۹ تا ۱۰ هزار تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

,

, , ,

وی افزود: انگور کیلویی ۹تا ۱۰هزار تومان، نارنج کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار تومان و  موز کیلویی ۱۳تا ۱۳هزارو ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین بیان کرد: گوجه تازه در بازار قزوین ۶ تا ۶هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده و خیار گلخانه‌ای کیلویی ۷ هزارتومان و خیار بوته‌ای هم با قیمت ۶هزارتومان به فروش می‌رسد.

,

وی با اشاره به افزایش قیمت گلابی در بازار قزوین گفت: امروز گلابی کیلویی۹ تا ۱۳هزار تومان به فروش می‌رسد و خرمالوی شمال کیلویی ۸تا ۱۰هزار تومان عرضه می‌گردد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین، گفت: پرتقال کیلویی ۵تا ۶هزار تومان، لیموشیرین کیلویی ۴هزار و ۵۰۰ تا ۴هزار تومان و لیمو ترش کیلویی ۶ تا ۸هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه نارنگی جنوب کیلویی ۶ تا ۸ هزار تومان است، ابراز کرد: فلفل دلمه کیلویی۱۰ تا ۱۲هزار تومان و پیاز و سیب زمینی کیلویی ۳هزار و ۵۰۰تومان است.

,

, , ,

صادقی پور اضافه کرد: کدو ۶هزار تومان، بادمجان هم کیلویی ۵هزار تومان و هویج کیلویی ۳ تا۳هزار و ۵۰۰تومان است.

,

وی گفت: سبزیجات در بازار قزوین با قیمت ۶هزارتومان عرضه می‌شود و همچنین کاهو کیلویی ۷تا ۱۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: سبزی آشی کیلویی ۶هزار تومان، ذرت مکزیکی کیلویی ۷هزار تومان، ذرت معمولی کیلویی ۷هزار تومان و سیر خشک کیلویی ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

صادقی پور اضافه کرد: فلفل کیلویی ۶ تا ۷هزار تومان، لبو کیلویی ۶هزار تومان و کیوی کیلویی ۷ تا ۸ هزار تومان در بازار عرضه می‌گردد.

,

وی ادامه داد: آناناس کیلویی ۳۵ تا ۴۵هزار تومان و به کیلویی ۱۰تا۱۳هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

صادقی پورافزود: گل کلم و برگ کلم کیلویی ۶ هزارتومان در بازار عرضه می ‌شود.

,

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه