اخبار داغ

شهردار شهرصالحیه:

شهربازی شهر صالحیه در ایام عید افتتاح می شود

شهربازی شهر صالحیه در ایام عید افتتاح می شود
شهردار شهرصالحیه گفت: شهربازی شهرصالحیه به عنوان بزرگ ترین شهربازی شهرستان بهارستان در ایام عید نوروز سال آینده افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث بزرگترین شهربازی شهرستان بهارستان، اظهار داشت: این شهربازی در جاده امامزاده باقر (ع) شهرصالحیه و مجاورت بوستان سه هکتاری ولایت همراه با جدیدترین تجهیزات استاندارد در ایام عید نوروز سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به اقشار خاص جامعه در این مجموعه تفریحی، تصریح کرد: در مجموعه تفریحی و نشاط آور شهرصالحیه، گروه‌های مختلف از جمله دانش آموزان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، خانواده معظم شهدا و جانبازان و همچنین حوزه‌های بسیج با ارائه معرفی نامه از شهرداری صالحیه، از تخفیف ویژه بهره‌مند می شوند.

,

 

,

ساماندهی معابر شهری در حال انجام است

,

قربانی در رابطه با لزوم اجرا و احداث چنین پروژه‌ای در شهرصالحیه، بیان داشت: بدون تردید داشتن یک محیط شاد و سرگرم کننده از مطالبات به حق شهروندان است و تحقق این مطالبه خدمتی دیگر از شورای اسلامی و شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۹۷ به شمار می رود.

,

وی همچنین به فعالیت‌های واحد عمران جهت بهسازی و ساماندهی آسفالت معابر و گذرهای سطح شهرصالحیه در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: در خیابان فرهنگسرای کوثر نیز عملیات ساماندهی در متراژ ۷۰۰ متر مربع تکمیل شد.

,

شهردار شهرصالحیه با بیان اهمیت اجرای طرح‌های عمرانی و آسفالت در سطح شهر، تبیین کرد: این اقدام با هدف بهبود کیفیت عبور و مرور در معابر شهر امری لازم و بسیار ضروری است، چراکه رفع موانع و سهولت تردد در معابر از اولویت‌های شهرداری صالحیه است.

,

وی در پایان با توجه به هموارسازی و تسهیل در امر توسعه عمرانی با رویکرد بهبود سیما و منظر شهر، گفت: افزایش ایمنی رانندگان و سهولت در تردد خودروها و شهروندان از اهداف اساسی ساماندهی معابر شهر به حساب می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه