اخبار داغ

خواهر زاده نماینده مجلس در چند قدمی فرمانداری دشتستان قرار گرفت

خواهر زاده نماینده مجلس در چند قدمی فرمانداری دشتستان قرار گرفت
یکی از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی است تابتواند خواهر زاده خود را به عنوان فرماندار بزرگترین شهرستان استان بوشهر معرفی و در انتخابات آینده نیز برنده میدان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ بعداز انتخاب مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر به عنوان استاندار گیلان اخباری در خصوص انتصابات همراهان وی در استان گیلان قوت گرفت و شنیده هایی منتشر شد که برخی از آنها توسط تیم رسانه ای در بوشهر و گیلان تکذیب و برخی نیز تایید شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

اما همراهان وی در استان بوشهر به امید اینکه در مرکز و استانهای پرجمعیت تر بتوانند قدرت بگیرند سعی کردند با عملیات روانی و تبلیغات رسانه ای عملکرد خود را نشان دهند ، تا بهتر بتوانند پله های پیشرفت شخصی خود را طی کنند. 

,

در روزهای گذشته خبری در خصوص انتصاب ارسالان زارع فرماندار دشتستان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان منتشر شد که به نظر می رسد سالاری سعی دارد خود را برای یک رقابت انتخاباتی با استفاده از دوستان خود آماده کند.

,

در همین راستا یکی از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از این فرصت استفاده کرده و در حال رایزنی است تابتواند خواهر زاده خود را به عنوان فرماندار بزرگترین شهرستان استان بوشهر معرفی و در انتخابات آینده نیز برنده میدان شود. 

,

با توجه به اینکه زمان زیادی تا انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی باقی نمانده این نماینده در حال تبلیغات انتخاباتی است که با در دست گرفتن فرمانداری شانس بیشتری در ورود دوباره به مجلس خواهد داشت. 

,

لازم به ذکر است که این نماینده مردم استان بوشهر در خانه ملت به لحاظ عملکردی دارای کمترین رتبه است و تا کنون نتوانسته هیچ گامی در راستای رفع مشکلات مردم دشتستان بردارد. 

,

حال باید منتظر ماند که مسئولین تصمیم گیر چه واکنشی در مقابل این رایزنی ها انجام خواهند داد؟ آیا منافع مردم در دشتستان الویت خواهد بود، یا منافع افراد خاص؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه