اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

بودجه باید روی مناطق کم‌برخوردار متمرکز شود/ حضور مدیران در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان الزامی است

بودجه باید روی مناطق کم‌برخوردار متمرکز شود/ حضور مدیران در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان الزامی است
استاندارخراسان جنوبی گفت: حضور مدیران نیز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان الزامی است چرا‌که در این جلسه مدیران حق رأی دارند و جانشین مدیر حق رای ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی صبح امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جلسات شورای برنامه‌ریزی باید ماهی یکبار برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: برای اینکه جلسات برای سال 1398 با برنامه پیش‌رود باید دستگاه‌ها موضوعات را احصا و اعلام کنند.

,

 

,

استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: موضوعات مهمی در استان داریم که برخی از قبل کار پژوهش آن آغاز شده که نیاز به باز تعریف و تجدید نظر دارد و بسیاری از طرح‌ها نیز به پایان نرسیده است.

,

 

,

معتمدیان گفت: طرح‌های شهرستانی و سند آمایش سرزمینی از جمله طرح‌هایی است که در اولویت استان است.

,

 

,

وی تاکید کرد: برای جلسه بعد گزارشی از اسناد و آخرین وضعیت طرح‌های قبلی که به پایان نرسیده ارائه شود و فرمانداران نیز باید در این جلسات حضور داشته باشند.

,

 

,

استاندار خراسان‌جنوبی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین جلسات استان جلسه شورای برنامه‌ریزی است که باید فرمانداران در آن حضور داشته باشند. حضور مدیران نیز در این جلسه الزامی است چرا‌که در این جلسه مدیران حق رأی دارند و جانشین مدیر حق رای ندارد.

,

 

,

معتمدیان گفت: مدیران در صورت عدم حضور باید با دفتر استاندار هماهنگ کرده و اطلاع دهند.

,

 

,

وی با بیان اینکه بودجه باید روی مناطق کم‌برخوردار متمرکز شود، گفت: فلسفه توازن کاهش فاصله بین مناطق برخوردار و کم‌برخوردار است.

,

 

,

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در شورای برنامه‌ریزی برای شهرستان‌ها تصمیم گرفته می‌شود، افزود: باید فرمانداران در شورای برنامه ریزی و توسعه استان حضور داشته باشند.

,

 

,

معتمدیان از نحوه برگزاری جلسات شورای برنامه‌ریزی گلایه کرد و گفت: برگزاری جلسات به این شکل قابل قبول نیست و تا‌کنون که به آخر سال نزدیک می‌شویم هنوز 5 جلسه برگزار شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه