اخبار داغ

فرماندار بیرجند:

ایجاد رضایت در افرادِ صاحب نظرِ جامعه تلاش ویژه‌ای را می‌طلبد

ایجاد رضایت در افرادِ صاحب نظرِ جامعه تلاش ویژه‌ای را می‌طلبد
فرماندار بیرجند با اشاره به این‌که کار در آموزش و پرورش علاوه بر جذابیت کار بسیار ظریف و سختی است، گفت: کار کردن با افراد صاحب فکر در جامعه و ایجاد رضایت در آنها سخت است و تلاش ویژه می‌خواهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی ناصری فرماندار بیرجند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش بیرجند ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم علی رغم مشکلات اقتصادی منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  علی ناصری فرماندار بیرجند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش بیرجند ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم علی رغم مشکلات اقتصادی منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دادند.,
 
,
وی افزود: در آموزش و پرورش، هدف، تعالی و یادگیری دانش آموزان توسط معلمان و فرهنگیان است.
,
 
,
فرماندار بیرجند با اشاره به این‌که معلمان در نقاط دور دست تلاش می‌کنند، گفت: معلمان علی رغم مشکلات فراوان شغل معلمی را در صدر کار خود قرار دادند و تلاش می‌کنند. 
,
 
,
ناصری تصریح کرد: بیرجند دارای یک دیرینه فرهنگی در شرق کشور از گذشته بوده است و ما وام دار آن هستیم و همیشه از مدرسه شوکتیه و موسسان آن یاد می‌کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که کار در آموزش و پرورش علاوه بر جذابیت کار بسیار ظریف و سختی است، افزود: کار کردن با افراد صاحب فکر در جامعه و ایجاد رضایت در آنها سخت است و تلاش ویژه می‌خواهد. 
,
 
,
فرماندار بیرجند گفت: در آموزش و پرورش در عرصه توسعه فضاهای فیزیکی و کلاس‌های درس اقدامات خوبی شده است.
,
 
,
ناصری با اشاره به این‌که در شورای اداری جایگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داده شده است، تصریح کرد: چراکه این حوزه وسیع و جامعه را دربر می‌گیرد و خدمات آن نیز مستمر و دائمی است.
,
 
,
محمد حسین یکه‌خانی مدیر آموزش و پرورش بیرجند نیز در این مراسم ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ارج نهادن به حضور مردم در ۲۲ بهمن اظهار کرد: چله انقلاب نمود پختگی و بلوغ انقلاب است.
,
 
,
وی افزود: روحیه امید، ولایت مداری و دینداری باید در دانش‌آموزان که سرمایه بزرگ جامعه هستند، تقویت شود. 
,
 
,
مدیر آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به این‌که حرمت شخصیت انسان‌ها از خون آنها بالاتر است و باید تکریم وجود داشته باشد، گفت: برای تقویت نشاط در مدارس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد و  از مهمترین اقدامات خواهد بود چرا که با ایجاد نشاط، شاهد یک جامعه پویا خواهیم بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: امید است با وفاق و همدلی زمینه عملیاتی شدن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین ایجاد شود.
,
 
,
گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات محمدرضا ضیائی مدیر سابق آموزش و پرورش بیرجند تقدیر و محمد حسین یکه‌خانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش بیرجند معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه