اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مطرح کرد:

حمایت کمیته امداد استان زنجان از 3815 دانش آموز و دانشجوی زنجانی

حمایت کمیته امداد استان زنجان از 3815 دانش آموز و دانشجوی زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از حمایت کمیته امداد استان زنجان از 3 هزار و815 دانش آموز و دانشجوی زنجانی خبرداد و گفت: در حال حاضر 3 هزار و 493 دانش آموز و322 دانشجو در حال حاضر از خدمات تحصیلی کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری امروز در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: رویکرد اصلی کمیته امدادتوانمندسازی وانسان پروری به جای فقیر پروری است که طیق اسناد بالادستی سالانه 10درصد از جامعه هدف  با اجرای طرحهای اشتغال از چرخه حمایت خارج می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی به برگزاری جشن نیکوکاری  با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیران به دانش آموزان تحت‌حمایت کمیته‌ امداد استان زنجان از 15اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال جشن نیکوکاری باشعار« عیدی برای همه » با برپایی پایگاهها در میادین شهرها و مصلی‌های نماز جمعه استان زنجان از 15اسفند ماه آغاز و تا 17اسفند ماه ادامه می‌یابد.

,

مدیر کل کمیته امداد به برگزاری رویداد ملی جشن نیکوکاری در مدارس اشاره کردوگفت: با هدف گسترش فرهنگ انفاق ،احسان ونوعدوستی روز چهارشنبه 15اسفندماه  سالجاری این مراسم با حضور باشکوه دانش آموزان در مدارس برگزار می شود .

,

صفری از جمع آوری چهار میلیاردو200میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال گذشته  خبرداد و گفت: 400میلیون تومان از این کمک‌ها از طریق مدارس و توسط دانش آموزان جمع آوری شده بود که تمامی مبلغ حاصل از این جشن‌ها برای دانش آموزان نیازمند همان  مدارس  یا مدارس نیازمند دیگرتوسط مدیران و انجمن اولیاء توزیع و هزینه شد.

,

مدیر‌کل کمیته امداد استان همچنین ایجاد مرکز نیکوکاری در آموزش و پرورش  استان و انتخاب مدارس نمونه در مناطق 14گانه آموزش و پرورش جهت برگزاری نمادین جشن نیکوکاری را پیشنهاد کرد.

,

نعمت‌اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان نیز با تقدیر از تلاشهای کمیته امداد در رسیدگی به دانش اموزان نیازمند گفت: کمیته امداد یک نهاد مقدس وانقلابی است ویکی از نادرترین نهادهای است که به فرمان امام وبنام ایشان تشکیل شده است.

,

وی افزود: شعار ما عدالت آموزشی است و نیاز اموزش و پرورش تعامل با همه دستگاهها و نهادهاست و کمیته امداد در بسیاری از زمینه‌ها کمک حال آموزش وپرورش است و جشن نیکوکاری در تقویم آموزش و پرورش ثبت شده است لذا با تمام امکانات در خدمت کمیته امداد هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه