اخبار داغ

بر بی خانمان های شهر رشت چه می گذرد؟/ اسکان ۵۰ نفر در گرم خانه شهر رشت + تصاویر

بر بی خانمان های شهر رشت چه می گذرد؟/ اسکان ۵۰ نفر در گرم خانه شهر رشت + تصاویر
بی خانمان ها افرادی هستند که اکثرا به دلیل آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی، خانوادگی و… در کوچه پس کوچه های شهر ها و کلانشهر ها دیده می شوند و شب و روز خود را در حاشیه پارک ها و زیر پل ها یا معابر عمومی می گذرانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، بی خانمان ها افرادی هستند که اکثرا به دلیل آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی، خانوادگی و… در کوچه پس کوچه های شهر ها و کلانشهر ها دیده می شوند و شب و روز خود را در حاشیه پارک ها و زیر پل ها یا معابر عمومی می گذرانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

از این رو در گرم خانه ها و سامانکده های شهرها محلی برای پذیرش این افراد وجود دارد.

,

اسماعیل حاجی پور عضو شورای شهر رشت در رابطه با مشکلات گرم خانه و سامانکده شهر رشت گفته است: شهرداری رشت در این حوزه متحمل هزینه فراوانی شده و از نمایندگان دولت در شهر رشت و استان گیلان انتظار داریم به این مهم توجه کنند.

,

فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورای شهر رشت نیز به تجمع افراد بی خانمان و متکدی در برخی از کوچه های شهر رشت اشاره کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده این مسئله می توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ به گشت فوریتهای اجتماعی اطلاع داده تا نسبت به جمع آوری و اسکان این افراد اقدام شود.

,

وی افزود: غربالگری افراد حاضر در سامانکده و گرم خانه شهرداری رشت باید همواره مورد توجه بوده و با این اقدام از بروز و گسترش بیماریهای واگیردار جلوگیری شود.

,

شیرزاد با اشاره به عقد قرار داد همکاری ما بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این‌باره، گفت: پیرامون انجام غربالگری افراد حاضر در سامانکده و گرم خانه شهرداری رشت قراردادی ما بین شهرداری رشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان منعقد شده است.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

** ظرفیت گرم خانه شهر رشت ۵۰ نفراست/ در شرایط برفی یک محل اضطراری اضافه می شود

, ** ظرفیت گرم خانه شهر رشت ۵۰ نفراست/ در شرایط برفی یک محل اضطراری اضافه می شود, ** ظرفیت گرم خانه شهر رشت ۵۰ نفراست/ در شرایط برفی یک محل اضطراری اضافه می شود,

 

,

امیرحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت گرم خانه های شهر رشت، اظهار کرد: ظرفیت گرم خانه شهر رشت در مجموع ۵۰ نفر است.

, ۸دی,

رییس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: ۳۵ نفر آقا و ۱۵ نفر خانم در این گرم خانه ها اسکان داده می شوند.

,

علوی با تأکید براینکه در شرایط برفی یک محل اضطراری دیگر هم به ظرفیت گرم خانه ها اضافه می شود، گفت: مثلا سال قبل یکی از قسمت های ناحیه یک منطقه چهار شهرداری را تجهیز کردیم و امسال هم این برنامه رو داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه