اخبار داغ

سرپرست فرمانداری قرچک:

دولت از همه سرمایه های اجتماعی برای کاهش مشکلات استفاده می کند

دولت از همه سرمایه های اجتماعی برای کاهش مشکلات استفاده می کند
سرپرست فرمانداری قرچک اظهار داشت: دولت به امر مشارکت اقشار مختلف در اجرای برنامه ها و طرحها اعتقاد دارد و از همه سرمایه های اجتماعی برای کاهش مشکلات استفاده می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; بهمن خطیبی در همایش تجلیل از مدیران فعال در عرصه کمک به دانش آموزان که با حضور امام جمعه ودیگر مسئولان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش در تالار سروستان برگزار شد، افزود: امر نیکوی کمک به دیگران پاداش بزرگی دارد که ارزش و اجر آن در نزد خداوند محفوظ است؛ گرچه افراد خیر چون در راه رضای خدا اقدامات خداپسندانه انجام می دهند نیازی به تقدیر ندارند اما برگزاری این همایش ها در ترغیب سایر افراد به انجام کار خیرخواهانه بی تأثیر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین; , قرچک آنلاین,

وی بیان کرد: خیرین در تمامی حوزه ها مشارکت دارند بخصوص در حوزه مسائل مربوط به تعلیم و تربیت، ساخت مدارس و کمک به دانش آموزان نیازمند که ما قدردان آنها هستیم.

,

, ,

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز توانسته در موضوع خودکفایی و ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان و همچنین در تأمین مسکن برای آنها گام های ارزنده بردارد و اگر در این مسیر کمک خیرین نباشد به تنهایی به اهداف نمی رسد.

,

وی گفت: ترویج سنت های حسنه اسلامی و نهادینه سازی فرهنگ نیکوکاری همچون همیشه مدنظر کمیته امداد باشد و در این راستا اداره آموزش و پرورش بعنوان نهاد فرهنگی می تواند به این نهاد کمک کند.

,

در پایان این مراسم ازخیرین و نیکوکاران حامی دانش آموزان مددجو تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه