اخبار داغ

گزارشی از مشکلات معلمان خرید خدمات؛

دردهایی که پاسخگویی ندارد/ کاهش روزهای بیمه، وجود معوقات و حقوقی که پرداخت نمی‌شود

دردهایی که پاسخگویی ندارد/ کاهش روزهای بیمه، وجود معوقات و حقوقی که پرداخت نمی‌شود
معلمان خرید خدمات می‌گویند، پایه حقوق آنها 900هزارتومان است که ماهانه بیش از 250هزارتومان هزینه ایاب و ذهاب و 75هزارتومان حق بیمه پرداخت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جمعی از معلمان خرید خدمات آموزش و پرورش در شهرستان البرز امروز(شنبه) با تحصن در دفاتر آموزشی مدارس محل تدریس خود، سر کلاس‌های درس حاضر نشدند تا گلایه‌های خود را به گوش مسئولان ذی ربط برسانند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

جمعی از این معلمان طی تماس به پایگاه خبری صبح قزوین از مشکلات خود و دردهایی که درمانی برای آنها تجویز نمی‌شود، گلایه کردند و درخواست داشتند که مشکلات آنها به گوش مسئولان برسد. 
,
,  صبح قزوین,
 
,
, ,

این معلمان به خبرنگار صبح قزوینگفتند: از سال 93 به عنوان خرید خدمات توسط آموزش و پرورش استان قزوین جذب شدند و به آنها وعده پرداخت کامل بیمه و حقوق اداره کاری و مزایا معلمان رسمی داده شد، اما تا به امروز این وعده‌ها محقق نشده است. 

این معترضین اذعان کردند: از ابتدای سال 93 توسط آموزش و پرورش 280 نفر به عنوان خرید خدمات آموزشی جذب شدند که بیش از 100نفر از این معلمان در شهرستان البرز حضور دارند.

این معلمان ابراز کردند: سال اولی که ما جذب شدیم بیمه کامل 30روز پرداخت شد، اما هرسال این حق بیمه کاهش یافت و هم اکنون فقط 24روز از حق بیمه ما پرداخت می‌شود، البته ایام تابستان هیچ حق بیمه‌ای برای ما پرداخت نمی‌شود و فقط به معاونان 2ماه و هرماه فقط هشت روز حق بیمه پرداخت می‌کنند.
,
,  صبح قزوین,
,
,
,
,
 
,
, ,

این معترضین عنوان کردند: قراردادی که برای معلمان خرید خدمات تنظیم شده بسیار تحقیرآمیز است و هیچ مزایایی برای ما درنظر گرفته نشده و ما مجبور به امضای این قراردادها شده‌ایم. 

این معلمان خرید خدمات بیان کردند: هم اکنون باداشتن 5سال سابقه کار و گذراندن بیش از هزار ساعت ضمن خدمت هیچ تلاشی برای جذب ما نمی‌شود و در آزمون استخدامی افرادی جذب می‌شوند که هیچ تجربه‌ای در حوزه آموزش و پرورش ندارند. 

این معترضین گفتند: سطح تحصیلی همکاران ما لیسانس و فوق لیسانس و دکتراست، اما هیچ مزایا و خدماتی به ما تعلق نمی‌گیرد، حتی در سال جاری وعده دادند که برای شما کد تعریف می‌کنیم تا ردیف بودجه تعریف شود، اما امروز می‌گویند تا اردیبهشت سال آینده بیشتر حضور ندارید و اخراج می‌شوید. 
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

این معلمان خرید خدمات تصریح کردند: هم اکنون پایه حقوق ما 900هزارتومان است که ماهانه بیش از 250هزارتومان هزینه ایاب و ذهاب و 75هزارتومان حق بیمه پرداخت می‌کنیم، واقعا مبلغی برای ما باقی نمی‌ماند که کفاف زندگیمان را بدهد. 

این معترضین یادآور شدند: ما مشکلات خود را به مسئولان آموزش و پرورش استان و وزراتخانه و حتی نمایندگان مجلس منتقل کرده‌ایم، اما تا به امروز هیچ کس پاسخگوی این مشکلات نبوده و درمانی برای این دردها تجویز نشده است. 
,
,
,
,
 
,
, ,

پایگاه خبری صبح قزوین مشکلات این معلمان را از طریق اداره کل آموزش و پرورش قزوین و نمایندگان مجلس پیگیری خواهد کرد. 
انتهای پیام/
,
,  صبح قزوین,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه