اخبار داغ

مدیر موسسه مهنا:

سینمایش «ماهی در خاک» نقش کرمان در عملیات والفجر ۸ را نمایش می دهد

سینمایش «ماهی در خاک» نقش کرمان در عملیات والفجر ۸ را نمایش می دهد
مدیر موسسه مهنا گفت: سینمایش "ماهی در خاک" قصه شهدای کرمان ، لشکر 41 ثارالله و نقش کرمان در عملیات والفجر 8 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کوهفر مدیر موسسه مهّنا در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: موسسه مهّنا چهار سال است که در حوزه نمایش های میدانی و برنامه های مناسبتی فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود:این موسسه سعی می کند برنامه های خود را بصورت چندرسانه ای و تکنیکال اجرا کند که برنامه ها طبق تکنیک های روز دنیا طراحی می شوند تا از نظر تصویر ، دیجیتال ،نورهای رنگی و هم از بعد جلوه های ویژه میدانی نهایت بهره برده شود.

,

همزمانی بازی و تصویر در سینمایش " ماهی در خاک" یک اتفاق نوین است

, همزمانی بازی و تصویر در سینمایش " ماهی در خاک" یک اتفاق نوین است,

مدیر موسسه مهّنا در رابطه با نمایش "ماهی در خاک" ویژه برنامه اجرایی در حاشیه کنگره 6500 شهدای استان کرمان اظهار داشت :اجرای این نمایش همراه با تصویر صورت می گیرد و در طول 1 ساعت و نیم نمایش ،همزمانی بازی و تصویر را خواهیم داشت و این همزمانی یک اتفاق نوین در حوزه نمایش است.

,

وی ادامه داد : در تئاتر، صحنه و یا تصویر مشاهده می شود ولی در ویژه برنامه "ماهی در خاک "همزمانی این دو را با هم خواهیم داشت لذا برای این برنامه از لفظ"سینمایش" استفاده شده است .

,

کوهفر توضیح داد:در تولید سینمایش "ماهی در خاک "سعی شد که از عوامل حرفه ای سینما و تئاتر استفاده شود که کارهای بزرگی در سینما و تلویزیون انجام داده اند و تمام سعی بکار رفته است تا این نمایش بومی سازی شود .

,

سینمایش "ماهی در خاک" قصه شهدای کرمان ، لشکر 41 ثارالله و نقش کرمان در عملیات والفجر 8 است

, سینمایش "ماهی در خاک" قصه شهدای کرمان ، لشکر 41 ثارالله و نقش کرمان در عملیات والفجر 8 است,

تهیه کننده نمایش " ماهی در خاک " بیان کرد: قصه این سینمایش مبنی بر داستان شهدای کرمان ، لشکر 41 ثارالله و نقش کرمان در عملیات والفجر 8 تولید شده است و نمایشی کپی برداری شده نمی باشد که بر اساس عملیات ها و با لهجه شیرین کرمانی تولید شده است .

,

استفاده از بازیگران بومی کرمان و بازیگران مطرح سینما همراه با لهجه کرمانی

, استفاده از بازیگران بومی کرمان و بازیگران مطرح سینما همراه با لهجه کرمانی,

وی عنوان کرد : در تولید این برنامه از عوامل و بازیگران بومی کرمان و بازیگران مطرح سینما استفاده شده که سعی بر بومی سازی بوده است بطوریکه از 12 بازیگر 5 بازیگر آن کرمانی می باشد و مابقی چهرهای مطرح سینما هستند .

,

کوهفر گفت:30 نفر حرکات گروهی و فرم را در این نمایش انجام می دهند که علی براتی استاد گروهی و فرم تئاتر در تهران هستند، دعوت شد به استان کرمان تا 30 نفر از اعضای فعال حوزه هنری استان را 20 روز آموزش و تمرین دهد که این امر سبب شد زیر ساخت های هنری خوبی در استان درزمینه ویدئو مپ صورت گیرد .

,

وی تاکید کرد: قصه "ماهی در خاک " اتفاق تازه و نویی برای مخاطب است و در حاشیه کنگره 6500 شهید استان کرمان همانطورکه اقدامات فرهنگی مثل برپایی نمایشگاه کتاب و قران صورت می گیرد برای همه مردم خوب کرمان این نمایش تولید شده است.

,

"ماهی در خاک "می تواند برای هر سنی از مخاطب پیامی داشته باشد

, ماهی در خاک "می تواند برای هر سنی از مخاطب پیامی داشته باشد,

وی ضمن دعوت از مردم کرمان برای تماشای " ماهی در خاک"اظهار کرد:این نمایش می تواند برای هر سنی از مخاطب حرف داشته باشد و یک پدر بزرگ با نوه اش می تواند به تماشا بنشیند لذا برای همه ی اقشار مردمی طراحی شده است و همانند اجلاسیه ها برای قشرخاصی طراحی نشده است .

,

نمایش "ماهی در خاک" "از 28 بهمن الی 6 اسفند در محل مصلی کرمان

, نمایش "ماهی در خاک" "از 28 بهمن الی 6 اسفند در محل مصلی کرمان,

وی اذعان کرد : سینمایش " ماهی در خاک "از 28 بهمن الی 6 اسفند در محل مصلی کرمان به مدت ده شب برگزار خواهد شد .

,

کوهفر افزود:از تمام مسئولین استان کرمان کمال تشکر را دارم که ما راحمایت و کمک کردند بویژه از امام جمعه استان که مصلی را در اختیار ما قرار دادند و اگر همراهی ها نبود قطعا این کار شدنی نبود.

,

وی به معرفی عوامل ماهی در خاک پرداخت و بیان کرد: کوروش زارعی کارگردان این نمایش و بابک پناهی طراحی صحنه را برعهده دارند که کارهای بزرگی نظیر طراحی صحنه فیلم های " بوقت شام"، "قسم" و "امپراطور جهنم" را انجام داده اند هم چنین دکتر نشری در حوزه تریدی مپ در فرانسه فعالیت می کنند که از مهم ترین جلوه ها در این نمایش استفاده شده است و رضا ترکمان مسئولیت جلوه های ویژه این کار را بر عهده دارند که کارهای مهمی در حوزه فیلم های جنگی انجام داده اند.

,

وی گفت:بازیگران کرمانی این سینمایش اقایان رادمنش،نفیسی و خانم ها محسنی و رادمنش هستند.

,

تهیه کننده نمایش " ماهی در خاک " در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم کرمان به تماشای این ویژه برنامه بنشینند و یک خاطره بسیار خوب برای مردم کرمان شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه