اخبار داغ

تشرهای معاون وزیر کشور نتیجه داد؛ پروژه آبرسانی به توگبری به پایان رسید

تشرهای معاون وزیر کشور نتیجه داد؛ پروژه آبرسانی به توگبری به پایان رسید
فرماندار چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی از اتمام پروژه آبرسانی به روستای توگبری خبر داد و گفت:کار پروژه آبرسانی به روستای توگبری به اتمام رسیده است و منتظر افتتاح آن در یک فرصت مناسب هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ؛ روستای «توگبری» از توابع  شهرستان چرام، که نماد محرومیت استان شده، سالهاست سوژه خوبی برای سیاسیون استانی و حتی کشوری شده تا به میان مردم آن بیایند، وعده دهند، عکس یادگاری بگیرند و بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ؛,

 

,

با عبور از باغ  چشمه بلقیس چرام و طی کردن مسیر 25 دقیقه‌ای که بخشی از آن نیز خاکی است به روستای قدیمی و محروم توگبری می‌رسیم.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی روستای توگبری در گفت‌وگویی عنوان کرده بود: در خصوص آب باید آب و فاضلاب روستایی و امور عشایر کمک کند، که مدتی است می گویند قرار دادمان با راننده‌ها به پایان رسیده، و ما خودمان برای خرید آب به چرام می‌رویم، برای هرمنبع آب 50 هزار تومان می‌دهیم در این بین افرادی نیز هستند که نان شب ندارند، ولی مجبورند آب بخرند تا از تشنگی نمیرند!

,

 

,

از طرفی  نماینده کهگیلویه بزرگ و امور عشایر طرح آبرسانی را ایجاد کردند، استخرهایی در نظر گرفته شده، جای پمپاژها نیز تعیین شده و لوله گذاری تا نیمه صورت گرفته، که با مراجعه به فرمانداری چرام اعلام کردند به دلیل افزایش قیمت لوله  از ادامه کار دست کشیدیم اما حتماً طرح را به پایان می‌رسانیم.

,

 

,

حال در زمانی قریب به یک ماه  پیش بابک دین پرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به این روستا سفر کرد و مهلت یک ماهه به فرماندار شهرستان چرام داد تا وضعیت آب شرب این روستا را سامان دهد.

,

 

,

فرماندار چرام نیز که از همان ابتدای این دستور،عزم خود را جزم کرد تا هرچه سریعتر چنین وضعیتی را سامان دهد،با همکاری امور عشایر مراحل آبرسانی به این روستا را یکی پس از دیگری طی کرد.

,

 

,

فتاحی اصل در گفت وگوی اختصاصی با صبح زاگرس از اتمام پروژه آبرسانی به روستای توگبری خبر داد و گفت:کار پروژه آبرسانی به روستای توگبری به اتمام رسیده است و منتظر افتتاح آن در یک فرصت مناسب هستیم.

, صبح زاگرس,

 

,

وی افزود:به احتمال زیادی  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور این پروژه را افتتاح خواهد کرد.
 

,
,

 

,

اگر چه دیدن محرومیت و نبود امکانات اولیه زندگی در توگبری دل  ما را به درد آورد، از آنجایی که یکی از اصلی‌ترین اهداف نظام محرومیت زدایی از روستاهای دور افتاده است و ارائه خدمات رفاهی، درمانی و آموزش‌های زندگی حق طبیعی مردم  روستا است، امید می‌رود مسولان به ویژه نماینده کهگیلویه بزرگ، فرماندار چرام و سایر مسئولانی که به این روستا سفر می کنند درد دل مردم «روستای توگبری» را بشنوند وبه جد پیگیر رفع سایر نیازهای این منطقه محروم و مناطق دیگر باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه