اخبار داغ

نظرات شهروندان بوشهری در خصوص بی کیفیت بودن بنزین

نظرات شهروندان بوشهری در خصوص بی کیفیت بودن بنزین
چند هفته‌ای است که در نقاط مختلف استان بوشهر صحبت‌هایی په در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر وجود آب در بنزین ارائه شده در استان بوشهر به گوش می‌رسد که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ طبق ماده ۱۸ قانون هوای پاک، وزارت نفت مکلف است ظرف 3 سال پس از ابلاغ این قانون سوخت را مطابق با استاندارد ملی عرضه کند؛ سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز موظف است که پایش و نظارت بر کیفیت سوخت توزیعی در کشور را انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

چند هفته‌ای است که در نقاط مختلف استان بوشهر صحبت‌هایی په در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر وجود آب در بنزین ارائه شده در استان بوشهر به گوش می‌رسد که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

,

طی روزهای گذشته شهروندان  بوشهری و برخی مسئولان این  استان از عرضه بنزین بی‌کیفیت در جایگاه‌های سوخت این شهر گلایه‌های بسیاری داشته و خواستار رسیدگی فوری به موضوع هستند.

,

مد‌‌‌‌یر شرکت ملی پخش فرآورد‌‌‌‌ه‌های نفتی منطقه بوشهر معتقد‌‌‌‌ است د‌‌‌‌ر زمینه کیفیت و کمیت سوخت، تخلفی د‌‌‌‌ر جایگاه‌های عرضه سوخت استان رخ ند‌‌‌‌اد‌‌‌‌ه و با توجه به سخت گیری زیادی که در این زمینه وجود دارد، اگر تخلفی د‌‌‌‌ر این زمینه رخ د‌‌‌‌هد‌‌،‌‌ با جایگاه مربوطه برخورد و حتی پلمب می شود.

,

مسعود نیک تاج با بیان این که کیفیت بنزین شاخص ها زیادی دارد و فردی که می گوید بنزین تحویلی به وی در بوشهر بی کیفیت بوده، باید دقیقا بگوید کدام آیتم آن دچار مشکل بوده است.

,

وی ادامه داد: از زمان تولید، انبار، ورود به تانکر سوخت تا تحویل به جایگاه و عرضه به مشتریان در هر مرحله آیتم های کیفی و کمی آن مورد ارزیابی قرار می گیرد، ضمن اینکه مجهزترین آزمایشگاه سوخت کشور در بوشهر می باشد و ماهیانه تلمبه های همه جایگاههای سوخت مورد ارزیابی بازرسان ما و اداره استاندارد قرار می گیرد تا کم فروشی صورت نگیرد. از این رو اعلام بی کیفیتی بنزین بوشهر که از سوی برخی اشخاص در فضای مجازی یا تعمیرگاهها بیان می شود یک حرف عامیانه و غیرکارشناسی می باشد.

,

وی افزود: مرد‌‌‌‌م می‌توانند‌‌‌‌ شکایات و نگرانی‌های خود‌‌‌‌ د‌‌‌‌ر زمینه کمیت و کیفیت بنزین و سایر سوخت‌ها را با سامانه «09627» مطرح کنندو این سامانه 24 ساعته پاسخگو است و ما موظفیم موضوع را بررسی کرد‌‌‌‌ه و حد‌‌‌‌اکثر ظرف 48 ساعت، نتیجه را به اطلاع فرد‌‌‌‌ی که تماس گرفته برسانیم.

,

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان درباره این سوال که آیا تاکنون در بررسی های تان کم فروشی یا پایین بودن کیفیت بنزین مشاهده شده؟ اظهار داشت: تاکنون در بازدیدهای دوره ای موضوع قابل توجهی در این خصوص نداشته ایم که نشان می دهد بنزین عرضه شده از زمان تولید تا تحویل به مشتری چندین مرحله بررسی و آزمایش را طی کرده است.

,

وی درباره این سوال که چرا با وجود وعده های مکرر سالیان اخیر نمایندگان مجلس یا مسئولان استانی، از توزیع بنزین یورو 4 در بوشهر خبری نیست؟ اظهار داشت: ما در این خصوص پیگیری هایی داشته ایم، ولی اولویت کشور در مرحله کنونی توزیع بنزین یورو 4 در کلانشهرها می باشد.

,

نیک تاج ادامه داد: امیدواریم با بهره برداری از پالایشگاه خلیج فارس، تولید بنزین یورو 4 افزایش یافته و در این صورت استان بوشهر نیز از این سوخت با کیفیت بهره مند شود.

,

به گفته وی، از ماه گذشته توزیع گازوئیل یورو 4 در میان ناوگان جاده ای استان آغاز شده و اکنون بالای 93 درصد گازوئیل توزیع شده در استان در چارچوب این شاخص می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه