اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مجلس:

انقلاب با درایت و اعتماد به جوانان موفق تر از گذشته عمل خواهد کرد

انقلاب با درایت و اعتماد به جوانان موفق تر از گذشته عمل خواهد کرد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مجلس شورای اسلامی گفت : ما در دهه پنجم انقلاب علاوه بر بسیاری از کارهای مورد نیاز که انجام گرفته باید آن مسائل و اهداف بلندی را که برای انقلاب ترسیم شده را بهتر انجام دهیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان در بیانات خود نکات ارزشمندی را به جوانان ، مسئولین و جهانیان اشاره کرده‌اند. ایشان معتقدند گام دوم انقلاب برداشته شده است و ما در دهه پنجم انقلاب علاوه بر بسیاری از کارهای مورد نیاز که انجام گرفته باید آن مسائل و اهداف بلندی را که برای انقلاب ترسیم شده را بهتر انجام دهیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

 
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما در طول 40 سال انقلاب دستاوردهای خوبی در زمینه های نظامی ، هسته ای ،موشکی ، نانو ،تولید علم و توسعه علمی کشور ، دارو و داروسازی داشته ایم و در برخی موارد جزوء 10 کشور اول دنیا هستیم .

,
,

 
انارکی محمدی با بیان این که خیلی از این دستاوردها را برخی از کشورها ندارند ؛ افزود : ایران به دلیل عدم وابستگی در این 40 سال دستاوردهای زیادی به دست آورده است و مطمئنا در گام دوم انقلاب با سرعت بیشتر ، درایت ، تجربه گذشته و استفاده از جوانان می توانیم انقلاب مان را موفق تر از هرروز پیش بریم .

,
,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه