اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

پیشرفت‌های محیرالعقول کشور مرهون دانشمندان جوان است/ هیچ انسان عاقلی طرفدار آمریکا نیست

پیشرفت‌های محیرالعقول کشور مرهون دانشمندان جوان است/ هیچ انسان عاقلی طرفدار آمریکا نیست
امام جمعه فردوس با بیان این‌که دشمنی‌های آمریکا را دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی دیده‌ایم و هیچ انسان عاقلی طرفدار آمریکا نیست گفت: پیشرفت‌های محیرالعقول کشور همه مرهون دانشمندان جوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص پیام مهم امام خامنه‌ای در مورد گام دوم انقلاب اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب راه را برای همه اقشار مختلف باز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان,  در خصوص پیام مهم امام خامنه‌ای در مورد گام دوم انقلاب اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب راه را برای همه اقشار مختلف باز کرده است.,

 

,

پیشرفت‌های محیرالعقول کشور مرهون دانشمندان جوان است

, پیشرفت‌های محیرالعقول کشور مرهون دانشمندان جوان است, پیشرفت‌های محیرالعقول کشور مرهون دانشمندان جوان است,

وی با بیان این‌که پیشرفت‌های محیرالعقول کشور همه مرهون دانشمندان جوان است، افزود: آن‌چه بیش از همه مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است این بود که به جوانان فرمودند ما امیدمان به شما است و به دولتمردان نیز سفارش کردند قدر جوانان را بدانید و از نخبگان و جوانان استفاده کنید.

,

 

,

امام جمعه فردوس با بیان این‌که در دوران غیبت امام زمان (عج) ما فقط حق دفاع داریم و هرگز آغازکننده جنگ نخواهیم بود، تصریح کرد: اگر کوچک‌ترین تجاوزی به کشور اسلامی ایران شود با تمام قدرت دفاع می‌کنیم و این را در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز ثابت کرده‌ایم و وجبی از خاک کشور را به دشمن نخواهیم داد.

,

 

,

بابایی ادامه داد: قطعا در ادامه راه نیز باید این بیداری و هوشیاری را داشته باشیم تا اگر خدای نکرده کسی چشم طمع به کشور ما داشت با قدرت با او برخورد کنیم.

,

 

,

جمهوری اسلامی ایران حامی همه مظلومان است

, جمهوری اسلامی ایران حامی همه مظلومان است, جمهوری اسلامی ایران حامی همه مظلومان است,

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران به پیروی از آموزه‌های قرآنی، پیامبر (ص) و اهل بیت علیه‌السلام حامی همه مظلومان عالم است، بیان کرد: امیرالمؤمنین علی (ع) نیز به ما این دستور را دادند تا هر جا مظلومی دیدیم از او دفاع کنیم.

,

 

,

امام جمعه فردوس متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مبارزه با اسرائیل فرمودند هر کس با رژیم صهیونیستی مبارزه کند از او پشتیبانی می‌کنیم و هرجا مظلومی ببینیم باید به کمک آن‌ها بشتابیم چراکه این یک وظیفه انسانی، ملی و دینی است.

,

 

,

امام راحل با انقلاب اسلامی کمر استکبار را شکست

, امام راحل با انقلاب اسلامی کمر استکبار را شکست, امام راحل با انقلاب اسلامی کمر استکبار را شکست,

بابایی تصریح کرد: امام بزرگوار با انقلاب اسلامی با دست خالی کمر استکبار، شاه و آمریکا را شکست و شعار "ما می‌توانیم" را مطرح کرد و این شعار باور ایرانی‌ها و مسلمانان شد.

,

 

,

وی ادامه داد: متأسفانه غفلت و عدم‌حمایت از جوانان نخبه، کشور را به عقب برد و سرعت پیشرفت انقلاب را کم کرد چراکه نگاه به بیرون بیشتر از نگاه به درون بود.

,

 

,

امام جمعه فردوس عنوان کرد: ان‌شاءالله دولت قدر جوانان را خواهد دانست و جوانان نیز لبیک به ندای رهبری خواهند داد و در صحنه برای سرعت بخشیدن به اهداف انقلاب فعالیت خواهند داشت.

,

 

,

دشمنانِ اسلام و انقلاب خیر ما را نمی‌خواهند

, دشمنانِ اسلام و انقلاب خیر ما را نمی‌خواهند, دشمنانِ اسلام و انقلاب خیر ما را نمی‌خواهند,

بابایی با بیان این‌که قطعا دشمنان اسلام و انقلاب خیر ما را نمی‌خواهند، مطرح کرد: نباید به رسانه‌های غربی اعتماد کنیم بلکه باید اخبار را از منابع موثق کشور خود دریافت کنیم تا تحت تأثیر تبلیغات سوء بیگانگان قرار نگیریم.

,

 

,

وی بیان کرد: متأسفانه بعضی به اخبار خارج چشم دوخته‌اند و گاهی شایعات و رویاپردازی‌های آن‌ها در بعضی اثر کرده است که این می‌طلبد از تجربه استفاده کنیم و هرگز تبلیغات دشمن را باور نکنیم تا در مسیر انقلاب دچار اشتباه نشویم.

,

 

,

امام جمعه فردوس با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی 20 سال قبل فرمودند ما نباید وابسته به نفت باشیم چراکه اختیار نفت در دست بیگانگان است، گفت: متأسفانه همه دولت‌ها بدون استثنا از نفت برای حقوق کارمندان و طرح‌های عمرانی استفاده می‌کنند و هرگز در فکر این نبودند که اقتصاد منهای نفت داشته باشیم اما باید به این توجه داشت کشورهایی که نفت ندارند چطور پیشرفت کرده‌اند؟

,

 

,

هیچ انسان عاقلی طرفدار آمریکا نیست

, هیچ انسان عاقلی طرفدار آمریکا نیست, هیچ انسان عاقلی طرفدار آمریکا نیست,

بابایی عنوان کرد: ما دشمنی‌های آمریکا را دوران قبل از انقلاب، دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس دیده‌ایم و هیچ انسان عاقلی طرفدار آمریکا نیست اما متأسفانه دولتمردان خیال می‌کنند اگر با آمریکا بسازیم وضعیت اقتصادی کشور خوب خواهد شد در حالی که همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رابطه با آمریکا جز خسران و ضرر برای نظام جمهوری اسلامی ایران چیزی ندارد.

,

 

,

وی ادامه داد: بایستی دشمنی با استکبار و آمریکا را وجهه همت قرار دهیم و هرگز منتظر لطف و کمک آن‌ها نباشیم چرا که آن‌ها نهایتا دشمنی خواهند کرد. ما باید روی پای خود بایستیم و با آموزه‌های امام و رهبری کشورمان را به استقلال کامل برسانیم.

,

 

,

مبارزه با فساد اقتصادی در رأس کار دولت باشد

, مبارزه با فساد اقتصادی در رأس کار دولت باشد, مبارزه با فساد اقتصادی در رأس کار دولت باشد,

امام جمعه فردوس گفت: فساد اقتصادی مردم را ناامید می‌کند. تبعیض‌هایی که بین حقوق‌های نجومی وجود دارد، مردم را آزار می‌دهد بنابراین مبارزه با فساد اقتصادی باید در رأس کار دولت باشد و این مبارزه نیز باید از خود دولت آغاز شود.

,

 

,

بابایی خاطرنشان کرد: در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شده که سبک زندگی ما باید بر مبنای زندگی ائمه‌اطهار(ع)، اسلام و قرآنی باشد و نگاه به زندگی غرب جز این‌که خانواده‌ها را از بین می‌برد و با تحکیم بنیان خانواده مبارزه می‌کند، چیزی ندارد.

,

 

,

وی تصریح کرد: ما باید چشم خود را از آموزه‌های غرب برداریم و به آموزه‌های قرآنی توجه بیشتری کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه