اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال:

تردد در گردنه الماس با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ راه ۴۰ روستای خلخال در حال بازگشایی است

تردد در گردنه الماس با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ راه ۴۰ روستای خلخال در حال بازگشایی است
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران راه ارتباطی 90 روستای شهرستان خلخال که به علت بارش برف سنگین مسدود شده بود، بازگشایی و تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی 40 روستا ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،محمد قربانی صبح امروز در جمع خبرنگاران از بازگشایی راه های روستایی مسدود شده از برف شهرستان خلخال خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران راه ارتباطی 90 روستای شهرستان خلخال که به علت بارش برف سنگین مسدود شده بود، بازگشایی و تلاش برای بازگشایی  راه ارتباطی 40 روستا ادامه دارد.

,

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال تصریح کرد: :بارش برف شب گذشته و صبح امروز موجب مسدود شدن دوباره تعدادی از راه های بازگشایی شده روستایی این شهرستان شده است.

,

وی از باز بودن جاده های بین شهری خلخال خبر داد و گفت: در حال حاضر غیر از راه مسدود خلخال به پونل در استان گیلان سایر راه های فرعی و اصلی بین شهری منطقه باز بوده و تردد خودروها جریان دارد.
قربانی درخصوص تردد در گردنه الماس اظهار داشت:  تردد در  این گردنه با استفاده از زنجیر چرخ صورت می گیرد و با وجود بارف برف و کولاک این گردنه با تلاش راهداران باز است. 
 به گزارش سبلان‌ما، بارش برف اخیر راه 130 روستا در خلخال را مسدود کرده بود.

,
,
, سبلان‌ما,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه