اخبار داغ

دبیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

تشدید نظارت بر تولید و توزیع محصولات غذایی در مشهد

تشدید نظارت بر تولید و توزیع محصولات غذایی در مشهد
دبیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح تشدید نظارت بر فرآیند تولید و توزیع محصولات غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی و برخورد قاطع با واحدهای متخلف به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل‌زاده در گفت و گو با صبح توس اظهار کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی از اواخر بهمن ماه سال جاری در این معاونت، آغاز و تا نیمه فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

دبیر نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح کارشناسان نظارت بر مواد غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو بر فعالیت واحدهای تولیدی مواد غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی نظارت بیشتری خواهند داشت.

,

وی اظهار کرد: تیم های بازرسی در سه شیفت کاری در بازه های زمانی تعیین شده از مراکز تولید و توزیع موادغذایی بازدید فنی و بهداشتی به عمل آورده و اقدامات قانونی لازم در خصوص واحدهای متخلف و غیرمجاز توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه انجام خواهد شد.

,

مدیر نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد  درخصوص بازرسی های مشترک معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه خاطر نشان کرد: بازدیدهای مشترک کارشناسان حوزه مدیریت نظارت بر موادغذایی،آشامیدنی،آرایشی معاونت غذا و دارو و کارشناسان بهداشت محیط از انبارهای نگهداری مواد غذایی، آشامیدنی نیز از اواخر بهمن ماه سال جاری آغاز و اقدامات قانونی لازم در خصوص محصولات غیرمجاز و غیر منطبق با قوانین و استانداردهای موجود صورت خواهد پذیرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه