اخبار داغ

رئیس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی نهاوند اعلام کرد؛

نرده‌گذاری اطراف تپه باستانی گیان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان

نرده‌گذاری اطراف تپه باستانی گیان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان
رئیس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی نهاوند گفت: عملیات نصب نرده و برداشتن دیوارهای تپه باستانی گیان نهاوند با اعتبار 100 میلیون تومان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن جانجان امروز در گفت‌وگو با نافع گفت: تپه باستانی گیان نهاوند با قدمتی چند هزار ساله از جمله مناطق پربازدید و دیدنی شهرستان نهاوند است که در حدود دو کیلومتری شهر گیان قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی اظهار داشت: این اثر باستانی با توجه به درخواست گردشگران و مردم و با توجه به اینکه دور آن دیوار کشیده شده، نمای جالبی نداشت.

,

رئیس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی نهاوند افزود: با توجه به اینکه این بنای تاریخی نمای زیبایی برای گردشگران و مردم نداشت عملیات برداشتن دیوار و نصب نرده در دستور کار قرار گرفت.

,

وی گفت: این طرح با اعتبار 100 میلیون تومان شروع شد و تاکنون بیش از 150 متر نرده‌گذاری انجام ‌شده است.

,

جانجان  ادامه داد: ابتدا قسمتی که در معرض دید مردم قرار دارد و رو به خیابان است نرده‌گذاری می‌شود و در مراحل بعدی همه دیوارها به ترتیب برداشته می‌شود.

,

وی عنوان کرد: اتمام برداشتن دیوارها و نصب نرده مستلزم اختصاص اعتبار برای این طرح است که امیدواریم با پیگیری‌های مسؤولان این اعتبار اختصاص یابد.

,

رئیس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی نهاوند  همچنین در مورد آخرین اقدامات بعد از سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به سراب گیان گفت: در سفر آقای مونسان به سراب گیان نهاوند این منطقه به‌عنوان پایلوت اکوکمپ در کشور معرفی شد که اتفاق بزرگی است.

,

وی بابیان اینکه هنوز اعتبارات این بخش توزیع نشده است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های نماینده نهاوند و قول‌هایی که آقای مونسان به نماینده نهاوند داده با اختصاص اعتبار مربوط به این طرح اقدامات و فعالیت‌ها را شروع می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه