اخبار داغ

سخنگوی وزارت بهداشت:

۱۲ مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط بهبودی مناسبی دارند

۱۲ مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط بهبودی مناسبی دارند
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ۱۲ مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط بهبودی مناسبی دارند، گفت: یکی از مجروحین در حالی‌که خود نیاز به مراقبت و درمان دارد به فکر روستای دوره افتاده‌ای بود که خانه بهداشت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با جزئیات رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه تروریستی زاهدان اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مناسبت‌ترین و علمی‌ترین خدمات تشخیصی ودرمانی به این مجروحین ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در حال حاضر  5 مجروحی که در زاهدان و 7 مجروحی که در اصفهان بستری هستند شرایط بهبودی پیش رونده و مناسبی دارند.
,
 
,
حریرچی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه یکی از مجروحان بستری در بیمارستان اصفهان امروز مرخص می شود، گفت: روند ارائه خدمات درمانی بسیار خوب پیش می رود و برخی از اعمال جراحی باید با در نظر گرفتن زمان علمی مناسب آن در آینده انجام شوند.
,
 
,
 سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به برخورداری از روحیه بسیار مثبت، قوی و با نشاط تک تک مجروحین، خاطرنشان کرد:یکی از مجروحین در حالیکه خود نیاز به مراقبت و درمان دارد به فکر روستای دوره افتاده ای بود که خانه بهداشت ندارد و این نشان از نگرانی این عزیزان برای هموطنانشان است
,
 
,
وی گفت: به لطف خدا و به همت مجموعه همکاران‌مان در نظام بهداشت و درمان، مطلوب‌ترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حال ارائه به این عزیزان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه