اخبار داغ

در تعطیلات دهه فجر صورت گرفت؛

تردد ۳۰ هزار مسافر در بنادر غرب هرمزگان / ۷۰۰۰ دستگاه خودرو در مسیر دریایی کیش جابجا شد

تردد ۳۰ هزار مسافر در بنادر غرب هرمزگان / ۷۰۰۰ دستگاه خودرو در مسیر دریایی کیش جابجا شد
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از ترابری شماری بالغ بر ۳۰ هزار نفر مسافر و جابجایی ۷۰۰۰هزار دستگاه خودرو در بنادر غرب استان هرمزگان طی تعطیلات دهه مبارک فجر امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛قاسم عسکری نسب،مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ثبت رکوردهای جدید و بی سابقه در بخش حمل و نقل دریایی، ارتقاء ایمنی ترددها و کاهش چشمگیر سوانح دریایی در کنار اتفاقات خوشایند دیگری همچون کاهش زمان انتظار مسافران و خودروها در مبادی ورودی و خروجی از جمله موفقیت های قابل توجه کارنامه بنادر غرب هرمزگان در تعطیلات دهه مبارک فجر سال ۹۷ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ادامه داد: طی دوره زمانی ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری، جابجایی بالغ بر ۳۰ هزار و ۶۰۹ نفر مسافر و ۷ هزار و ۱۶۰ دستگاه خودرو و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر گردشگر از طریق بنادر چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش و بالعکس به انجام رسید و طی این مدت، ۲۹۵ سفر دریایی و تردد شناورها نیز در این مسیرها ثبت شد.

,

عسکری نسب ساماندهی اسکله ها، افزایش ناوگان مسافری، برگزاری آموزش های دریایی و بازآموزی برای خدمه شناورها، بازرسی ایمنی شناورها، اجرای مانورهای جستجو و نجات محلی را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سفرهای دهه مبارک فجر برشمرد و گفت: حضور فعال و شبانه روزی کارکنان بنادر مسافری، نظارت مستقیم مدیریت و معاونین بر خدمات رسانی شناورها و تشکیل کمیته مدیریت بحران با توجه به شرایط بارندگی و طوفان دریایی از دیگر اقدامات انجام شده در همین راستا بوده است.

,

مدیر بنادر و دریانوردی لنگه از علاقه مندان به سفرهای دریایی خواست در تعطیلات پایان سال از بنادر مجاز، شناور مجاز و در زمان مجاز تردد، مسافرت ایمن دریایی را تجربه کنند.

,

بنادر غرب هرمزگان با دارا بودن پتانسیل های گردشگری و اقتصادی سهم مهمی در ارتقای وضعیت اقتصادی منطقه داشته و موقعیت جغرافیایی و ترابری دریایی و داشتن حداقل فاصله دریایی با کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله ویژگی های خاص این بنادر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه