اخبار داغ

نوبخت: می‌توانیم بیشتر از 1.5 میلیون بشکه نفت بفروشیم

نوبخت: می‌توانیم بیشتر از 1.5 میلیون بشکه نفت بفروشیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ما نباید تحریم آمریکا را جدی تلقی کنیم گفت: کاهش سقف فروش نفت به نوعی خودتحریمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۸ پیشنهادی مطرح کرد مبنی بر اینکه ۳۷ هزار میلیارد تومان از سقف فروش نفت در بودجه سال آینده کم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محمدباقر نوبخت درباره این پیشنهاد اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم تحریم ظالمانه و نامعقول آمریکا را به نحو شایسته دور بزنیم همانطور که تاکنون هم این کار را کرده ایم و باز هم از همه هنر خود در این باره استفاده می‌کنیم.‌
,
 
,
وی متذکر شد: سال گذشته در بودجه، فروش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت در روز پیش بینی شده بود اما با وجود این، مواقعی فروش‌های بسیار خوبی داشتیم و حتی به فروش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت در روز هم رسیدیم.
,
 
,
رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: ما در شرایط فعلی و برای احتیاط سقف فروش نفت را ۱.۵ میلیون بشکه نفت در روز قرار داده‌ایم اما می توانیم فروش بیشتری هم داشته باشیم.
,
 
,
نوبخت خاطرنشان کرد: اگر خودمان تحریم آمریکا را جدی تلقی کنیم و سقف فروش نفت را کاهش دهیم، کار مناسبی نیست و به نوعی خودتحریمی است.
,
 
,
وکلای ملت در ادامه جلسه علنی با ۲۳ رای موافق، ۱۴۹ رای مخالف، ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر در صحن علنی با این پیشنهاد مخالفت کردند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه