اخبار داغ

رئیس هیات مدیره شرکت آریاترانسفو:

جای خالی قوانین حمایتی از تولیدکنندگان محسوس است/ زمان "گفتاردرمانی" گذشته و اقدام جدی لازم است

جای خالی قوانین حمایتی از تولیدکنندگان محسوس است/ زمان "گفتاردرمانی" گذشته و اقدام جدی لازم است
رئیس هیات مدیره شرکت آریا ترانسفو شرق خواستار حمایت بیشتر از واحدها تولیدی شد و گفت: در این شرایط جای خالی قوانین و مستندات قانونی برای حمایت از تولیدکنندگان به شدت خالی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، فرج الله معماری رئیس هیات مدیره شرکت آریا ترانسفو شرق در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه سرمایه در گردش کاهش پیدا کرده است گفت: با افزایش قیمت ارز سرمایه در گردش به یک بیستم کاهش پیدا کرده و به دنبال آن تولید هم کاهش پیدا می کند و مسئولان باید فکری به حال آن کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معماری با بیان اینکه حل مشکلات فعلی باید فراتر از گفتار درمانی باشد تصریح کرد: واحدهای تولید واقعا در فشارند و باید فکری به حال این وضعیت کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز در شرایط خاصی قرار داریم عنوان کرد: بودجه ای که برای سال 98 پیش بینی شده، 80 درصد آن به هزینه های جاری اختصاص پیدا کرده و بنا به گفته رهبری نیاز به اصلاح ساختاری دارد.

,

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان اضافه کرد: همه ما روزگاری شیرینی ایام مملکت را لمس کرده و بهره برده ایم، در شرایط سخت و دشوارفعلی نیز باید همراه باشیم، روزگاری جنگ نظامی و تحمیلی را تجربه کردیم و امروز نیز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم.

,

معماری خواستار حمایت بیشتر از تولیدکنندگان شد و افزود: توانایی ها محدود است و سیستم حمایتی مناسبی نیز وجود ندارد. فرقی هم بین واحدهای کوچک و بزرگ نیست و چه بسا برخی واحدهای کوچک زیر فشار بیشتری بوده اند.

,

وی با تقدیر از پاسخگویی و همراهی مدیران ارشد استان گفت: خوشبختانه استاندار سمنان و معاونین وی و همچنین دادستان استان همواره با تولیدکنندگان همراه بوده اند و ازین جهت مشکلی نداریم.

,

رئیس هیات مدیره شرکت آریا ترانسفو شرق با بیان اینکه مشکلات ارزی از مهمترین مسائل تولیدکنندگان است عنوان کرد: باوجود این شرایط جای خالی قوانین و مستندات قانونی برای حمایت از تولیدکنندگان به شدت خالی است و باعث آسیب پذیری واحدها می شود و خواست دشمن نیز آسیب دیدن تولید داخلی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه