اخبار داغ

سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری اردبیل خبر داد؛

واگذاری ۱۰ هکتار زمین به پارک علم و فن‌آوری استان اردبیل

واگذاری ۱۰ هکتار زمین به پارک علم و فن‌آوری استان اردبیل
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: ۱۰هکتار زمین به پارک علم و فن آوری استان واگذار شده که این پروژه در سفر رئیس جمهوری به اردبیل کلنگ زنی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، عباس کریمی صبح امروز در جلسه شورای راهبردی اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد:پارک علم و فن آوری مدیریت استارت آپ ها را برعهده می گیرد و مراکز رشد در دانشگاه ها نیز توان علمی خود را در این راستا برای ایجاد فضای کسب و کار در اختیار فعالان این بخش قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه طبق آمار۶۳ استارت آپ در پارک علم و فناوری مستقر است افزود:برای هر ۶ استارت آپ یک همراه فن آور تعیین شده که در هر گروه ۱۰ استارت آپ با موضوعات تخصصی فعالیت می کنند.

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه در بخش های مختلف نیاز به برنامه ریزی داریم گفت: در این برنامه باید از توانایی و برنامه های بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان برای ایجاد کسب وکار و اشتغال زایی بهره مند شویم.

,

کریمی افزود: در راستای ایجاد اشتغال سرمایه گذاران بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان در دانشگاه ها باید با هدف مشخص  طرح های خود را ارایه دهند.

,

وی با اشاره به اینکه تکیه بر علوم و فن آوری نوین شرایط کسب و کار در استان فراهم می شود افزود: این شرایط با همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی امکان پذیر بوده و درصدد ایجاد روابط غیر بروکراتیک در استان  هستیم.

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع اظهار کرد: با توجه به شرایط و امکانات موجود در بعد اقتصادی و علمی نارسایی های استان شناسایی و برای برنامه ریزی مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

,

عباس کریمی تصریح کرد:امروزه برای برون رفت از وضعیت موجود و ایجاد اشتغال پایدار کلیه دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، ارگان ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی و قاطبه مردم در رابطه باارایه برنامه و ایده های خود می توانند در توسعه استان و ایجاد فضای کسب و کار سهیم باشند.

,

وی از واگذاری ۱۰هکتار زمین برای پارک علم و فن آوری استان خبر داد و افزود: با توجه به نظر مساعد استاندار این پروژه در سفر ریاست جمهوری به اردبیل کلنگ زنی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه