اخبار داغ

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر پتانسیل‌های کشور و نیروی انسانی خلاق میسر است

تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر پتانسیل‌های کشور و نیروی انسانی خلاق میسر است
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تکیه بر موهبت‌های خدادادی و نیروی انسانی خلاق کشور اقتصاد مقاومتی را محقق می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‎و‎گو با نافع با بیان اینکه رستگاری کشور در عمل به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: امروز برای اینکه ایران اسلامی به یک الگو در جهان برای کشورهای اسلامی و غیر اسلامی بدل شود علاوه بر مسائل اعتقای و سیاسی به یک اقتصاد پویا نیز نیازمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را راه حل برطرف کردن مشکلات اقتصادی معرفی کردند، افزود: ما هنوز نتوانستیم در این مسیر به موفقیت کامل و مناسب دست یابیم و از ظرفیت‌ها و موهبت‌های الهی که خداوند به این کشور ارزانی داشته، به خوبی بهره‌ببریم.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز واقعیت جامعه ما است، تصریح کرد: اگر از ابتدا بر اساس الگوی صحیح اقتصادی  پیش می‌رفتیم امروز در مقابل تکانه‌های اقتصادی با مشکل مواجه نمی‌شدیم.

,

وی با بیان اینکه باید اقتصاد کشور را باید بر اساس تولید کالاهای غیرنفتی و صادرات آنان باید قرار دهیم، ادامه داد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید وابستگی به منابع نفتی را به شدت کاهش دهیم.

,

بهرام‌نیا با بیان اینکه باید از ظرفیت نیروی انسانی کشور نهایت استفاده را ببریم، خاطرنشان کرد: باید بستر لازم برای حضور جوانان و به منصه ظهور رساندن خلاقیت‌ها و استعدادهای آنان فراهم شود تا با اتکا به این نیروی عظیم بتوانیم از سد مشکلات عبور کنیم.

,

وی تأکید کرد: همه قوا در حدود مسؤولیت خود باید ورود کنند تا این منویات مقام معظم رهبری اجرایی و کشور بتواند با الگوسازی صحیح، انقلاب را به کشورهای دیگر صادر کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه