اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:

مطالبه‌گری لازمه عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب

مطالبه‌گری لازمه عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه برای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب نمایندگان مردم باید از دولت مطالبه‌گری کنند، گفت: مردم، دانشجویان و رسانه‌ها هم می‌توانند باید نقش مطالبه‌گری خود را ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مظاهر مجیدی امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به بیانیه گام دوم گفت:  بیانیه هوشمندانه که رهبر معظم انقلاب در ابتدای چهلمین سال دوم انقلاب صادر کردند به عنوان نقشه‌ راهی است که بایدها و نبایدهای مورد نیاز در آن مشخص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف نهادها ، قوای سه‌گانه و مردم را مشخص می‌کند، افزود: اگر مسؤولان این بیانیه راهبردی را به عنوان نقشه راه پیش رو داشته باشند و در راستای آن حرکت کنند نظام جمهوری اسلامی و انقلاب  در یک دور نگار بسیار روشنی حرکت خواهد کرد.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت:  برای عملیاتی شدن این بیانیه لازم است که با روحیه جهادی، انقلابی، دینی و ولایتمداری که این بیانیه از آن تراوش شده، ما مسیر را طی کنیم..

,

وی با اشاره به بحث مطالبه‌گری مردم و مسؤولان تآکید کرد:  برای اجرای این بیانیه نمایندگان مردم باید از دولت مطالبه‌گری کنند. مردم، دانشجویان و رسانه‌ها هم می‌توانند نقش مطالبه‌گری خود را ایفا کنند.

,

 مجیدی با بیان اینکه رهبر انقلاب  در این بیانیه هفت موضوع را در خصوص برکات انقلاب و  هفت موضوع را به عنوان سرفصل‌‌ مطرح کرده‌اند، گفت: در بحث اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد نیازمند این هستیم که مسؤولان توجه ویژه داشته باشند و اگر مجلس در بحث مبارزه با فساد پیش قدم شود خیلی از مشکلات را می‌توان مرتفع کرد.

,

وی به ظرفیت‌های موجود در کشور اشاره  و اضافه کرد: بکارگیری نسل جوان برای پیش‌برد این حرکت بسیار موثر بوده و باید بتوانیم از نیروی جوان، مومن، انقلابی، علمی و تحصیلکرده استفاده کنیم، چیزی که نیاز امروز کشور است.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: این نظام چیزی کم ندارد و پتانسیل بالایی بنام نیروی انسانی جوان دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت، مشکلات امروز را حل کرد.

,

وی عنوان کرد: یکی از اشکالات ما برای رفع مشکلات، نگاه به بیرون است و رهبر انقلاب در این بیانیه به صراحت فرمودند که نگاه‌ها را به داخل برگردانید زیرا ظرفیت‌های داخلی می‌تواند مشکلات را حل کند.

,

مجیدی با بیان اینکه کشور ما هفت درصد ذخایر معادن دنیا را دارد، گفت: یکی دیگر از ظرفیت‌های بزرگ کشور،  بازار منطقه ای با حضور 15 کشور همسایه و 600 میلیون جمعیت است.

,

مجیدی استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور را کارگشا دانست و خاطرنشان کرد: برای استمرار و تداوم انقلاب اسلامی از پتانسیل‌های موجود در کشور باید بهره‌مند شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه