اخبار داغ

حمید درخشان در گفتگو با دانا:

هماهنگی تازه واردهای پرسپولیس با بقیه زمان می‌برد/ چهل درصد ترکیب تیم تغییر کرده/ با همین شرایط هم پرسپولیس سه امتیاز بازی‌ها را می‌گیرد

هماهنگی تازه واردهای پرسپولیس با بقیه زمان می‌برد/ چهل درصد ترکیب تیم تغییر کرده/ با همین شرایط هم پرسپولیس سه امتیاز بازی‌ها را می‌گیرد
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم بازیکن های خوبی گرفته که تقریبا چهار یا پنج نفر آنان در هر بازی در ترکیب حضور دارند.
[

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با عملکرد بازیکنان جدید سرخپوشان تهران اظهار داشت: پرسپولیس در نیم فصل دوم بازیکن های خوبی گرفته که تقریبا چهار یا پنج نفر آنان در هر بازی در ترکیب حضور دارند. سایر بچه های پرسپولیس چند فصل است با هم بازی می کنند و کاملا هماهنگ شده اند و به راحتی همدیگر را در زمین پیدا می کنند، هماهنگی تازه واردها با بقیه زمان می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

درخشان در ادامه در خصوص تغییرات ترکیب پرسپولیس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تقریبا چهل درصد از ترکیب تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم تغییر کرده، روان بازی کردن این تیم زمان می برد. این امر خیلی عادی است اما خدا رو شکر مهم این است که با همین شرایط هم پرسپولیس سه امتیاز بازی ها را می گیرد. امیدوارم به دلیل عدم هماهنگی بچه ها، پرسپولیس ضرر نکند.

,

سرمربی اسبق پرسپولیس پیرامون عملکرد شاگردان برانکو در نیم فصل دوم تصریح کرد: درست است که پنجره پرسپولیس باز شد و به این تیم خیلی کمک کرد اما مشکلی که اکنون وجود دارد این است که با ورود بازیکنان جدید نمی توان مثل سابق روان بازی کرد که زمان این مشکل را حل می کند. ناگهانی یک تیم بازیکنان جدیدش هماهنگ نمی شود نیاز به زمان دارد.

,

وی در مورد تفاوت های جام حذفی با لیگ برتر افزود: شرایط جام حذفی با لیگ برتر کاملا متفاوت است چون در لیگ برتر شما بازی های بعدی را دارید و فرصت برگشت دارید اما در جام حذفی فرصت دیگری وجود ندارد. در جام حذفی تیم های لیگ یک و لیگ دو بسیار با انگیزه ظاهر می شوند که کار را برای سایر تیم‌ها بسیار سخت می کند. شما تیم داماش را نگاه کنید با چه انگیزه بالایی به اینجا رسیده است.

,

درخشان درباره بازی ها در جام حذفی گفت: در جام حذفی تیم ها با تفکرات متفاوت ظاهر می شوند، به دنبال بازی هوشیارانه تر و بازی بسته هستند و تیم های ضعیف تر به دنبال کشاندن بازی ها به پنالتی هستند تا با استفاده از شانس به مراحل بعدی برسند. تیم ها در لیگ برای کسب سه امتیاز می روند اما در جام حذفی مجبورند محتاط بازی کنند. به دلیل همین شرایط متفاوت بازی تیم های بزرگ با تیم های ضعیف تر در جام حذفی بسیار دشوار است.

,

سرمربی اسبق پرسپولیس در ارتباط با مصاف تیم های بزرگ با تیم های کوچک در جام حذفی عنوان کرد: تیم های ضعیف تمام وجود خود را می گذارند و به همین دلیل است که می بینید یک تیم از لیگ دو به مراحل بالای جام حذفی می رسد. جام حذفی تنها یک بازی است، بازی دومی وجود ندارد که شانس دیگری داشته باشید.

,

وی در پایان در ارتباط با عملکرد تیم ها در جام حذفی تاکید کرد: تیم ها در جام حذفی متفاوت هستند و به همین دلایلی که گفتم بسته تر بازی می کنند و یادمان باشد از نظر روحی و روانی هم بازی با تیم های کوچکتر برای تیم های قرتمند سخت تر است.

,

آرمان صالحی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه