اخبار داغ

پیکر یکی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان در بروجرد تشییع شد/منسجم‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده‌ایم+تصاویر

پیکر یکی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان در بروجرد تشییع شد/منسجم‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده‌ایم+تصاویر
فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور گفت: امروز ملت ایران در همه صحنه ها با انسجام، بصیرت، وحدت و الگوگیری از شهدا در کنار هم یکپارچه ایستاده و به دشمن تودهنی می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، مراسم تشییع پیکر پاک شهید عبدالرضا بروجی، شهید حادثه تروریستی زاهدان امروز یکشنبه در بروجرد برگزار شد. پیکر پاک شهید با حضور پر شور و گسترده مردم شهید پرور و مومن بروجرد تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد. در این مراسم مسئولین، خانواده های شهدا و مردم حضور داشتند. شهید بروجی در 24 بهمن در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور:
منسجم‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده‌ایم

, فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور:
منسجم‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده‌ایم
, فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور:
منسجم‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده‌ایم
,
,

سردار محمد نظر عظیمی ظهر یکشنبه در مراسم تشییع شهید بروجی در گلزار شهدای بروجرد اظهار داشت: ملت ایران از ابتدای ورود به این عرصه با الگوگیری از سالار شهیدان امام حسین(ع) در صراط مستقیم هدایت هر آنچه داشتند را فداکاری کرده و پوزه دشمن را به خاک مالیده اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: شهدای گرانقدر، اسناد افتخار، عزت، ایثار و فداکاری ملت ایران هستند و همه باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم.

,

 

,

به گفته وی از اولین روز پیروزی انقلاب، دشمنان جنایتکار به دلیل کوتاه شدن دستشان از منافع این کشور، توطئه هایی را علیه ملت ایران شروع کردند اما از همه تهدیداتی که علیه ملت ایران صورت گرفت، فرصت هایی ساخته شد و امروز در همه مرزهای ما رزمندگان ایران اسلامی با اقتدار ایستاده و پوزه دشمن را به خاک ذلت کشانده اند.

,

 

,

سردار عظیمی اظهار داشت: امروز ملت ایران در همه صحنه ها با انسجام، بصیرت، وحدت و الگوگیری از شهدا در کنار هم یکپارچه ایستاده و به دشمن تودهنی می زنند.

,

 

,

وی بیان کرد: دشمن بعد از شکست در جنگ تحمیلی و دیگر توطئه های جریان های تکفیری و وهابی را راه اندازی کرد تا به اهداف خود برسد و امروز تروریست ها را به جان جهان انداخته تا به هدف خود برسد اما ملت ما قهرمانانه در صحنه های مختلف سینه سپر کرده اند و در عراق و سوریه حاضر شده و فداکاری کردند و توطئه های دشمن را با شکست مواجه کردند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور با اشاره به عصبانیت دشمن تصریح کرد: دشمن از دست ملت ایران عصبانی است چرا که توطئه ها و برنامه هایش با شکست مواجه شده و امروز دشمن با شعارهای حقوق بشر، جنایت هایی مرتکب می شود و ملت یمن را اینگونه به خاک و خون می کشد و دم از حقوق بشر می زند.

,

 

,

وی با اشاره به این که امسال راهپیمایی 22 بهمن با شکوه خاصی برگزار شد افزود: ملت ایران که چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتند، دشمن توان دیدن این حضور ملت را نداشت و تروریست ها را وادار کردند که اینگونه انتقام بگیرند و در زاهدان 27 نفر از پاسداران را به شهادت رساندند اما ملت ایران بیدار بوده و در این راه حرکت خود را ادامه می دهند و با همه وجود در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرده و ایستادگی می کند.

,

 

,

به گفته وی دشمن امروز همه امکانات خود را به کار گرفته و دست نشانده های آنها در اطراف کشور خیمه زده اند اما بدانند که ملت ایران ایستاده و دشمن را در رسیدن به اهداف و آرزویش ناکام می گذارد.

,

 

,

سردار عظیمی با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی تصریح کرد: در برابر جنگ اقتصادی نیز ایستاده ایم و در برابر جنگ روانی و تبلیغات گسترده دشمن نیز ملت ایران با اقتدا به شهدا خواهند ایستاد و همه باید تلاش کنیم تا در مسیر شهدا که مسیر سعادت است گام برداریم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان:
هدف دشمن از توطئه‌ها خاموش کردن چراغ اسلام است

, نماینده ولی فقیه در لرستان:
هدف دشمن از توطئه‌ها خاموش کردن چراغ اسلام است
, نماینده ولی فقیه در لرستان:
هدف دشمن از توطئه‌ها خاموش کردن چراغ اسلام است
,
,

آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم تشییع شهید سرگرد جابر بیرانوند اظهار داشت: شهادت سراسر افتخار مدافع امنیت شهید جابر بیرانوند از افسران شجاع، دلاور و متدین شهر و استان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

,

 

,

وی افزود: خدای متعال از عده‌ای از بندگانش عهد و پیمان گرفته است و این عهد و پیمان به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایستادگی درراه اهداف بلند انبیا و اولیای الهی بوده است.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: امروز در پرتو انقلاب اسلامی ایران نام اسلام، قرآن و مکتب تشیع در جهان به اهتزاز درآمده است و با آنچه امروز در سایه انقلاب اسلامی در دنیا اتفاق می‌افتد جایگاه والای اسلام برای جهانیان روشن می‌شود‌.

,

 

,

وی با اشاره به توطئه‌های روزانه دشمنان علیه ملت ایران بیان کرد: برای دشمنان فرقی بین نیروی رزمی، نیروی مدافع امنیت، مدافع مرزهای میهن اسلامی و یا انسان‌های مؤمن و انقلابی کوچه و بازار نیست بلکه هدف آن‌ها خاموش شدن چراغ اسلام است و به همین جهت مسئله اسلام هراسی را در پیش‌گرفته‌اند.

,

 

,

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: پرورش‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) تا آخرین قطره خونشان از این پرچم پرافتخار اسلام دفاع کرده و از همه وجود خودشان برای گسترش اسلام ناب محمدی تلاش می‌کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: خون شهیدان در رگ‌های ملت بزرگ ایران اسلامی جریان دارد و به تعبیر امام(ره) هر پرچمی که از دست یک رزمنده ما به زمین بیفتد ده‌ها و بلکه صدها رزمنده دیگر آن پرچم را به اهتزاز درمی‌آورند.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران در زاهدان و شهادت شهید بیرانوند در خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار یک افسر ورزیده، آماده، مخلص و فداکار بوده است که بر اساس احساس مسئولیتی که داشته مأموریت‌هایی خاص را دنبال می‌کرد که برای ما و خانواده شهید افتخار است.

,

 

,

وی بابیان اینکه شهادت زیبنده شهید بیرانوند است گفت: امروز شهید بیرانوند مهمان امام حسین(ع) و شهیدان والامقام است و به خیل گروهی پیوسته است که جاودانه‌اند و نامشان پرافتخار است.

,

 

,

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: خون شهیدان موجب حیات، پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی است و امروز مدافعان اسلام و امنیت جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و آماده فداکاری هستند که از عناصر اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی است.

,

 

,

سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی لرستان در حاشیه این مراسم بابیان اینکه شهید جابر بیرانوند مجاهد فی سبیل الله بود عنوان کرد: شهید سرگرد جابر بیرانوند باسابقه‌ای درخشان، حافظ نظم و امنیت و افسری متدین، مؤمن، باتقوا و مقید به نماز اول وقت و حافظ ارزش‌ها بود.

,

 

,

وی افزود: شهید در مناطق مختلف کشور و مرزهای شرقی و غربی خدمات فراوانی ارائه داده است که ما در غم این شهید به سوگ نشسته‌ایم.

,

 

,

به گزارش سفیر افلاک، شهید سرگرد جابر بیرانوند 17 بهمن‌ماه در حادثه تیراندازی در منطقه دره گرم خرم‌آباد مجروح و در بیمارستان بستری بود که 26 بهمن‌ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

 

,

 

,

 

,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

شهید

, شهید,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه