اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

جشنواره ابوذر مهمترین هدف خود را اتحاد میان رسانه‌ها قرار دهد

جشنواره ابوذر مهمترین هدف خود را اتحاد میان رسانه‌ها قرار دهد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مهم‌ترین هدف جشنواره ابوذر ایجاد وحدت رویه در میان رسانه‌ها و عملی کردن محورهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، صبح امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر، اظهار داشت: اکنون در عصری زندگی می کنیم که همه دشمنان انقلاب اسلامی عزم خود را جزم کرده و برعلیه انقلاب موضع گیری کرده و حملات خود را انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: امروزه بحث رسانه یکی از مهمترین عرصه ها بوده و کسانی که باید مجاهدانه از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند، اصحاب رسانه هستند و هرکس با توجه به تخصص و استعداد خود باید از کیان جمهوری اسلامی دفاع کند.

,

امام جمعه ارومیه، گفت: اصحاب رسانه، باید جلودار عرصه و میدان جبهه فرهنگی باشند، عموم مردم در این زمینه شاید نتوانند نقش مهمی ایفا کنند، مردم نقش خود را در روز ۲۲ بهمن انجام دادند و مسئولین و متخصصین باید به وظایف خود عمل کنند.

,

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به اینکه اکنون دشمنان دین با هم همدست شده و در مقابل ما جبهه آراسته اند، ابراز داشت: ما نیز باید جبهه متحدی علیه دشمنان تشکیل دهیم و رسانه ها باید با وحدت، هجمه های دشمنان را خنثی کنند،

,

وی، تاکید کرد: درصورتی می توانیم تهاجم رسانه ای دشمن را دفع کرده و حمله را شروع کنیم که رسانه‌ها وحدت داشته باشند و به جان یکدیگر نیفتند.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: رسانه ها نباید یکدیگر را مورد هدف قرار دهند چرا که گاهی کارهای فرسایشی در رسانه ها صورت می گیرد.

,

وی گفت: مهم‌ترین دستاورد جشنواره رسانه ابوذر این است که وحدت رویه و تقسیم کار بین رسانه ها صورت گیرد و از ضروریات کار رسانه ها به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه