اخبار داغ

دادستان خلیل آباد خبر داد؛

دستگیری بازپرس قلابی در خلیل آباد

دستگیری بازپرس قلابی در خلیل آباد
دادستان عمومی و انقلاب خلیل آباد گفت: فردی که در مراجعه به یکی از مراکز درمانی شهرستان خلیل آباد خود را بازپرس ویژه قتل معرفی نموده بود، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سلطانی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، از دستگیری بازپرس قلابی در خلیل آباد خبر داد و اظهار داشت: این بازپرس قلابی کارت شناسایی مجعول نیز به همراه داشته و آن را به رویت پرسنل مرکز درمانی رسانده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در خصوص علل و انگیزه ارتکاب جرم تحقیقات در حال انجام می باشد خاطرنشان کرد: فعلا متهم با صدور قرار تامین روانه زندان شده است.

,

دادستان خلیل آباد با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم یک عدد مهر پزشکی با عنوان جراح عمومی به هویت و مشخصات متهم کشف شده که نشان از حرفه ای بودن متهم در امر جعل عنوان دارد، تصریح کرد: اقدام به موقع حراست مرکز بهداشت شهرستان و دستورات قاطع قضایی و اقدامات پلیسی و سریع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان باعث شد تا فرد مذکور در کمتر از چهل روز از تاریخ ارتکاب جرم در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شود.

,

وی در توصیه ای به شهروندان ، علی الخصوص کارکنان اداری، اذعان کرد: نسبت به امر احراز هویت اهتمام ویژه ای داشته باشند و به صرف گفتار مخاطبین اکتفا ننمایند و در صورت ارائه کارت شناسایی و مشکوک بودن آن فوراً مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

,

سلطانی همچنین در ادامه عنوان کرد: یکی از روشهای راستی آزمایی اصالت کارت شناسایی ارائه شده مطالبه کارت ملی یا سایر اوراق هویتی معتبر و تطبیق آن با کارت شناسایی ارائه شده بوده که در مواردی می تواند موثر باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه