اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

احتکار میلیاردی لوازم خانگی در زنجان کشف و ضبط شد

احتکار میلیاردی لوازم خانگی در زنجان کشف و ضبط شد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان ، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار لوازم خانگی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، از انبار مورد نظر بازدید که 19 دستگاه یخچال فریزر، 4 عدد بخاری گازی و 2 دستگاه اجاق گاز کنترل‌دار فاقد مدارک و احتکار شده، کشف و توقیف شد.

,

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله احتکار شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به همکاری خوب شهروندان زنجانی با پلیس گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه