اخبار داغ

فرماندار بیرجند خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در اسفندماه/ سدهای قدیمی مرمت و بهسازی شوند

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در اسفندماه/ سدهای قدیمی مرمت و بهسازی شوند
فرماندار بیرجند از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در بیرجند خبر داد و گفت: این کارگاه هفتم و هشتم اسفند ماه با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی ناصری فرماندار بیرجند صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران بیرجند ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان، اظهار کرد: در رابطه مقابله با بحران‌های احتمالی و بارندگی‌های اخیر کمیته‌هایی که مسئولیت آنها خطیرتر است باید به روز و در آماده باش کامل باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، علی ناصری فرماندار بیرجند صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران بیرجند ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان، اظهار کرد: در رابطه مقابله با بحران‌های احتمالی و بارندگی‌های اخیر کمیته‌هایی که مسئولیت آنها خطیرتر است باید به روز و در آماده باش کامل باشند.,

 

,

وی با اشاره به این‌که شهرداری مدیر بحران شهر است، افزود: شهرداری باید مواردی مانند جمع شدن نخاله‌ها در مسیر آب‌ها را بررسی و کنترل کنند.

,

 

,

فرماندار بیرجند یکی از معضلات شهر را ریخته شدن نخاله‌های ساختمانی در حومه شهر بیان کرد و گفت: جمع شدن نخاله‌ها در اطراف شهر علاوه بر اینکه از لحاظ زیست محیطی نگران کننده است در بحث مدیریت سیلاب نیز دچار مشکل خواهیم شد.

,

 

,

ناصری به سدهای قدیمی اطراف شهر اشاره کرد و گفت: آب منطقه‌ای باید این سدها را در تابستان که بدون آب و یا کم آب هستند را بررسی و در صورت نیاز بهسازی و مرمت کنند و همچنین سد شهید رجایی باید تعیین تکلیف شود.

,

 

,

وی از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در بیرجند خبر داد و افزود: این کارگاه هفتم و هشتم اسفند ماه با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار خواهد شد همچنین تمام اعضای کارگروه‌ها باید در این کارگاه حضور داشته باشند.

,

 

,

فرماندار بیرجند تصریح کرد: هر کارگروه باید 3 بنر از اقدامات سال‌های گذشته و 3 سناریو جهت مقابله، پیگیری و اقدامات بعدی سیلاب تهیه کنند و تا پایان هفته تحویل دهند.

,

 

,

ناصری گفت: بر اثر بارندگی برف و باران بعضی از مسیرها مسدود می‌شود که دستگاه‌های متولی باید جهت اسکان موقت مسافران آمادگی کامل را داشته باشند.

,

 

,

وی افزود: با بارندگی‌های اخیر خاک اشباه شده و بارندگی‌هایی که در ادامه خواهیم داشت ممکن است باعث ایجاد روان‌آب و سیلاب شود که در این خصوص نیز بهتر است اقدامات لازم انجام شود.

,

 

,

فرماندار بیرجند گفت: شهروندان باید بدانند هنگام بارندگی و برف زمان مناسبی برای تفریح و دیدن از مناظر اطراف شهر نیست چراکه ممکن است دچار حادثه شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه