اخبار داغ

بشار اسد: طرح تجزیه به سوریه محدود نیست

بشار اسد: طرح تجزیه به سوریه محدود نیست
رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در زمان مقرر شده نشانگر قدرت ملت و دولت سوریه است به طرح های تجزیه طلبانه ای که به سوریه محدود نمی ماند، اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سخنانی در جمع روسای شوراهای محلی استانهای سوریه گفت: برگزاری انتخابات در زمان مقرر شده نشانگر قدرت ملت و دولت است. برگزاری انتخابات یکی از موارد مهم و مورد توجه دولت است و موفقیت ما در مبارزه با تروریسم و توطئه ها را نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس جمهور سوریه افزود: پس از بهبود اوضاع میدانی ما در برابر فرصت واقعی برای بهبود و سر و سامان دادن به اداره اوضاع کشور هستیم. اداره امور کشور و تحقق توسعه با شیوه های معمول در دهه های گذشته ممکن نیست. همچنین اداره امور و تحقق توسعه به شیوه مرکزی که قبلاً متداول بود، امکان ندارد. طرح های توسعه داخلی با طرح های راهبردی کامل خواهد شد.
,
 
,
بشار اسد تاکید کرد: نهادها در موضوع توسعه نقش نظارتی ایفا خواهند کرد. راه حل باید از راس باشد و باید پایه و اساسی وجود داشته باشد که قادر به حل مشکلات به ویژه در شرایط کنونی باشد.
,
 
,
وی بیان کرد: طرح تجزیه موضوع جدیدی نیست و در مرزهای کشور سوریه متوقف نخواهد شد بلکه کل منطقه را شامل می شود. اراده ملت ما همه طرح های هیمنه آمریکا و غرب بر سوریه را به شکست کشانده است.
,
 
,
بشار اسد تاکید کرد: در حال حاضر تروریسم از منطقه ای به منطقه دیگر در سوریه شکست می خورد و با هر وجب آزاد شده دشمن و مزدور و خائن وجود دارد.
,
 
,
رئیس جمهور سوریه افزود: تنها راه بازگشت از گمراهی پیوستن به تلاش های آشتی و تحویل سلاح به دولت است.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه